مذاکرات فدراسیون با کیروش متوقف شد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱ ۲۲:۵۹
    کد خبر :964928
کیروش

در نشست دیروز اعضای هیئت رئیسه همان طور که از قبل پیش بینی می‌شد در مورد سرمربی تیم ملی صحبت نشد.پیش از این دبیر کل در نامه‌ای که برای اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال فرستاد، دستور جلسه را مشخص کرد که در هیچ یک از بندها در مورد سرمربی تیم ملی صحبتی نشده بود.

اما چرا  اعضای هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد سرمربی تیم ملی و کارلوس کی‌روش صحبت نکردند، واقعیت این است که برخی از اعضای هیئت رئیسه موافق ادامه تیم ملی با مربی خارجی اما با عقد قرارداد با کارلوس کی‌روش مخالف هستند! به همین دلیل مهدی تاج دوست نداشت، در نشست هیئت رئیسه اسم کارلوس کی‌روش را مطرح و با نظر مخالف اعضای هیئت رئیسه مواجه شود.

این برای مهدی تاج یک شکست محسوب می شد و شاید در روزهای آینده و تا پیش از برگزاری جلسه جدید با اعضای هیئت رئیسه در مورد کارلوس کی‌روش صحبت کند و درصورت جلب نظر اکثریت اعضای هیئت رئیسه نام کارلوس کی‌روش را مطرح خواهد کرد.

حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی قطر یک اتفاق مثبت برای مهدی تاج خواهد بود، چون آنوقت به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال می تواند، مدعی شود، مربی‌ای که تمایل به ادامه حضورش در تیم ملی داشت، راهی تیم دیگری شده است. در صورت عقد قرارداد کارلوس کی‌روش با تیم ملی فوتبال قطر جذب یک مربی خارجی دیگر در دستور کار قرار خواهد گرفت.

گفته می شود، در صورتی که حضور مربی خارجی در تیم ملی منتفی شود، شانس فرهاد مجیدی از دیگر گزینه‌های ایرانی برای هدایت تیم ملی بیشتر است، تا نشست بعدی اعضای هیئت رئیسه پروژه جذب سرمربی تیم ملی متوقف می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید