مدیران ‘موج’و ‘کشتی ما’مجرم شناخته نشدند

  • آرشیو
  • یکشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ ۱۲:۱۲

سخنگوی هیات منصفه مطبوعات استان تهران گفت: اعضای هیات منصفه مدیران مسئول خبرگزاری «موج» و سایت خبری «کشتی ما» را با اکثریت آرای اعضای هیات منصفه مجرم ندانست.

علی اکبر کسائیان روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار حقوقی قضائی در تشریح دادگاه مطبوعات امروز ، افزود: دادگاه مطبوعات صبح امروز با حضور اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران برای رسیدگی به پرونده های مدیران مسئول سایت کشتی ما و خبرگزاری موج در شعبه 9 دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدرضا مجحمدی کشکولی برگزار شد.
وی با بیان اینکه مدیر مسئول سایت کشتی ما با دو شکایت در دادگاه حاضر شد، اظهار کرد: رئیس فدراسیون کشتی یکی از شاکیان بود که در آغاز جلسه اعلام رضایت و از شکایت خود صرفنظر کرد.
وی ادامه داد: شاکی دیگر مدیرمسئول سایت کشتی ما دو مربی کشتی بودند که به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از این رسانه شکایت کردند و اعضای هیات منصفه مطبوعات استان تهران پس از بررسی این پرونده، با اکثریت آرا متهم را مجرم نشناخت.
کسائیان اتهام مدیر مسئول خبرگزاری موج را نشر مطالب خلاف واقع عنوان کرد و گفت: اعضای هیات منصفه مطبوعات این متهم را هم مجرم ندانست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید