مدل جدید نوکیا 6310 معرفی شد

    کد خبر :853478

بسیاری از ما دنیای گوشی‌های ساده و فرمانروایی نوکیا بر دنیای موبایل را به یاد داریم و هنوز در مورد رکوردمان در بازی ماری با دوستانمان کل کل می‌کنیم. حال نوکیا در آستانه بیست سالگی گوشی جذاب Nokia 6310، یک نسخه امروزی از این تلفن همراه را برای طرفدارانش عرضه کرده است.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندارگوشی نوکیا 6310 را باید یکی از مقاوم‌ترین دستگاه‌های دیجیتال تاریخ دانست و بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های مدرن برای نمایش دوام محصولاتشان، از این موبایل قدیمی نوکیا به عنوان یک مثال استفاده می‌کنند. نوکیا موفق شده شمایل این محصول نوستالژیک را در سال 2021 نیز حفظ کند.

با این حال گوشی Nokia 6310 سال 2021 هم‌اکنون یک نمایشگر رنگی دارد و HDM گلوبال دوربینی نیز در پشت آن تعبیه کرده است. علاوه بر این، در صورت خرید نوکیا 6310 جدید از رادیوی FM و امکان خواندن اخبار برخوردار خواهید شد. البته صفحه نمایش نیز بزرگ‌تر شده و شارژ باتری نیز مانند قبل، تا چندین هفته دوام می‌آورد.

 

نوکیا 6310 در رنگ‌های زرد و مشکی به بازار عرضه خواهد شد و 16 مگابایت حافظه رم و تنها 8 مگابایت حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار خواهد داد. برای ذخیره اطلاعات بیشتر می‌توانید از یک کارت حافظه میکرو SD با ظرفیت 32 گیگابایت استفاده کنید. در داخل گوشی نیز از پردازنده Unisoc 6531F استفاده شده و سیستم عامل نیز +S30 خواهد بود.

نوکیا می‌گوید گوشی Nokia 6310 با شمایلی جذاب و سازگار با سال 2021 به همراه آیکون‌ها و دکمه‌های بزرگ‌تر، قابلیت زوم بهتر در منوها، رادیو و … بازگشته تا برای طرفداران موبایل‌های قدیمی خوانایی بهتر و فونت‌های جذاب‌تر به ارمغان بیاورد.

حالت Accessibility نیز به طور خاص برای افراد مسن طراحی شده تا در هنگام فعال‌سازی، تنها یک آیکون روی نمایشگر به نمایش بگذارد، سایز فونت را افزایش دهد و صدا را به حداکثر برساند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید