مخالفت پرسپولیسی ها با بازگشت عیسی آل کثیر

  • ورزشی
  • شنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ ۱۹:۳۵
    کد خبر :1014552
عیسی ال کثیر

 عیسی آل‌کثیر به امید بستن یک قرارداد چرب از پرسپولیس جدا شد و بعد از مدت‌ها مذاکره برای تمدید قرارداد، با این باشگاه به توافق نرسید و راهی سپاهان شد. قرارداد بالای آل‌کثیر با سپاهان باعث شد تا قرارداد این بازیکن با تیم جدیدش ثبت نشود و کارت بازی برای مهاجم فصل قبل پرسپولیس صادر نشود. عیسی در حال حاضر اجازه بازی ندارد و با برای قبت قرارداد با سپاهان به مشکل بزرگی برخورده است.

از آن طرف پرسپولیس با کمبود مهاجم مواجه است و یحیی گل محمدی می‌خواهد یک مهاجم خارجی را به ترکیب تیمش اضافه کند. از همین رو طی روزهای اخیر شایعاتی مبنی بر بازگشت آل‌کثیر به پرسپولیس مطرح شده است. شایعاتی که البته با نه بزرگ یحیی گل محمدی مواجه شده و سرمربی پرسپولیس به صراحت اعلام کرد نیازی به بازیکن مازاد تیم‌های دیگر ندارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که مدیران باشگاه پرسپولیس هم به شدت مخالف بازگشت آل‌کثیر هستند و اصلا دوست ندارند این بازیکن دوباره به تیمشان برگردد.

مخالفان اصلی این بازگشت اما هواداران پرسپولیس هستند که به شدت از مهاجم سابقشان گله دارند. پرسپولیسی‌ها به صورت قاطع و یکپارچه مخالف بازگشت عیسی هستند و به صورت جدی از درویش خواستند حتی به بازگشت این بازیکن فکر هم نکند. در واقع همه درها به روی آل‌کثیر بسته است و او روزهای سختی را پشت سر می‌گذارد. همگی در باشگاه پرسپولیس مخالف بازگشت او هستند و جایی برای بازی کردن او در سپاهان هم وجود ندارد.

حال مشخص نیست تکلیف این بازیکن برای فصل جاری چه خواهد شد و آیا او از قرارداد سنگینش با سپاهان کم می‌کند تا بازی کند و یا اینکه حداقل تا نیم فصل بیرون می‌نشیند و از روی سکوها بازی‌های تیمش را تماشا خواهد کرد.

خبرورزشی/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید