محمد قوچانی مشاور رسانه ای رییس جمهور نشده است

    کد خبر :123355

یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری درباره شایعه انتصاب محمد قوچانی، روزنامه نگار اصلاح طلب به عنوان مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور به نامه نیوز توضیحاتی داده است.
پیرو اخبار مطرح شده در خصوص انتصاب محمد قوچانی به عنوان مشاور رسانه‌ای رییس‌جمهور و با حکم رییس‌جمهور، یک منبع آگاه در نهاد ریاست جمهوری ضمن تکذیب این انتصاب به خبرنگار نامه نیوز گفت: اساسا نه تنها رییس‌جمهور چنین حکمی صادر نکرده بلکه از سوی هیچ مقامی در دفتر ریاست جمهوری و نهاد نیز چنین حکمی صادر نشده است و در عین حال برخی اخبار نیز از عنوان مجهولی تحت عنوان «بررسی‌های ویژه رییس‌جمهور» یادکرده‌اند که ظاهرا در پی گفتگو با محمد قوچانی چنین عنوانی ساخته شده است؛ که این عنوان هم غیرواقعی است.

این منبع آگاه در توضیح عنوان مطرح شده برای محمد قوچانی گفت: قرار است شورایی تحت عنوان شورای تنظیم، تدوین و مستندسازی آثار رییس‌جمهور تشکیل شود که رییس‌دفتر رییس‌جمهور برای محمد قوچانی حکم دبیری این شورا را صادر کرده است.
این منبع آگاه در خصوص چرایی عدم انتشار حکم محمد قوچانی و به وجود آمدن فضای خبری مخدوش در این خصوص گفت: پروتکل انتشار احکام دفتر رییس‌جمهور تابع قوانین و ضوابطی هست که در سطوح خاصی برخی از احکام بسته به اهمیت آن امکان انتشار دارد. حکم محمد قوچانی از سطح چنین احکامی خارج بوده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید