محسنی اژه‌ای: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند

    کد خبر :820801
محسنی اژه‌ای: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند

معاون اول قوه قضاییه گفت: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند بلکه به شخصیتی با کارنامه که سابقه خدمتی او را دیده و شنیده بودند رأی دادند.

حجت ‎الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه ‎ای معاون اول قوه قضاییه در جلسه امروز شورای عالی قضایی با تقدیر از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم اظهار داشت: مردم موقعیت‎ شناس و آگاه ایران در روز ۲۸ خرداد بار دیگر حقیقتاً با حضور پای صندوق‌های رأی شگفتی آفریدند.

وی افزود: آنچه دشمنان طراحی کرده بود و تصور می‌کرد می‌تواند با اقدامات پلیدش مردم را از رفتن پای صندوق رأی بازدارد شکست خورد و مردم نقشه‎ های آن‌ها را خنثی و نقش بر آب کردند.

معاون اول قوه قضاییه ادامه داد: دشمنان و بدخواهان در داخل و خارج کشور از مدت‌ها پیش تلاش کردند تا مردم پای صندوق نیایند و امید هم بسته بودند، اما این اتفاق نیفتاد و مردم با وجود مشکلات، حاضر نشدند به هیچ وجه از آرمان ها، ارزش‌ها و نظام و انقلاب و دین کوتاه بیایند.

حجت‎ الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: دشمنان آنقدر عملیات روانی انجام دادند و حتی سینه به سینه سعی کردند افراد را تحریک کنند، اما با عنایت خدا و تلاش دستگاه‌های ذیربط و همکاری مردم کوچک‌ترین ناامنی را در مقطع انتخابات نداشتیم و انتخاباتی بی نظیر از لحاظ امنیت و آرامش برگزار شد.

وی اضافه کرد: خناسان هر چه در توان داشتند به کار بردند و شیاطین انس و جن با دمیدن بر افکار شیطانی خود وسوسه‌ها ایجاد کردند و از آن طرف کرونا هم بود که خیلی از کشورها به خاطر آن انتخابات شان را به تعویق انداختند، اما مردم با وجود این مسائل و مشکلاتی که در ساعات اولیه در اخذ رأی وجود داشت، ساعت‌ها در فضای باز و زیر نور آفتاب ایستادند و دشمنان را در اجرای نقشه شومشان ناکام گذاشتند.

معاون اول قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با ابراز خرسندی از پیروزی رئیسی در انتخابات، تصریح کرد: مردم در این انتخابات به شخص رأی ندادند بلکه به شخصیتی با کارنامه که سابقه خدمتی او را دیده و شنیده بودند رأی دادند.

حجت‎الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای از مردم دوستی، حمایت از انقلاب، حرکت در خط ولایت و انقلاب، برای مردم کار کردن، صادق بودن و در مقابل ارزش‌ها و مقابل دشمنان حساس بودن به عنوان ویژگی‌های آیت الله رئیسی یاد کرد.

وی تأکید کرد: امروز ریل قطار کشور عوض شده و دوباره به مسیر اصلی انقلاب بازگشته که ما باید آن را پاس داریم و البته همه این دستاوردها از نعمت بزرگ ولایت و هدایت‌های مقام معظم رهبری بود که همان روز که دشمنان اصرار می‌کردند مردم یک «نه بزرگ» به انتخابات بگویند، رهبری معظم انقلاب با اطمینان خاطر و با شناختی که از مردم و هوشیاری و دینداری آن‌ها دارند، آحاد ملت را به صحنه فراخواندند و مردم هم لبیک گفتند.

معاون اول قوه قضاییه با بیان این که حضور پرشکوه مردم در انتخابات مسئولیت‌ هایمان را سنگین کرده، اظهار داشت: امت سنگ تمام گذاشت و حالا نوبت ماست که باید برای حفظ ارزش‌های اسلامی و خدمت به مردم سنگ تمام بگذاریم و حقیقتاً خود را خادم دلسوز و صادق مردم بدانیم.

به گزارش ایسنا، حجت ‎الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای در پایان تأکید کرد: همه قوه قضاییه با تمام توان و اختیاراتی که داریم برای موفقیت منتخب ملت در مسئولیت خطیر و مهم آینده کمک خواهیم کرد تا دولت مردمی به هدف و مقصود نهایی برسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید