مجوز فعالیت ارزدیجیتال در قزاقستان صادر شد

    کد خبر :932648
ارزدیجیتال

صرافی کریپتو بایننس در اصل از سازمان خدمات مالی AIFC (AFSA) برای راه اندازی یک پلتفرم دارایی دیجیتال و ارائه خدمات نگهداری مجوز دریافت کرده است. این کمیته اعلام کرد که تایید اصولی یکی از مراحل اخذ مجوز در AIFC است.

بازتاب- پس از تکمیل موفقیت آمیز درخواست مجوز، بایننس می‌تواند خدمات خود را در مرکز مالی بین المللی آستانه ارائه دهد‌. به گفته نورخات کوشیموف، مدیر عامل AFSA، کار بایننس باعث توسعه بیشتر اکوسیستم صنعت دارایی دیجیتال در سطوح محلی و منطقه‌ای خواهد شد.

چانگ پنگ ژائو، بنیانگذار و مدیر عامل بایننس تاکید کرد که قزاقستان نشان داده است که در پذیرش و تنظیم ارزهای دیجیتال در آسیای مرکزی پیشگام است. چانگپنگ ژائو، مدیرعامل بایننس، گفته: “این اقدام بیشتر نشان‌دهنده تعهد بایننس برای تبدیل شدن به یک صرافی متمرکز بر انطباق و ارائه محصولات و خدمات در محیطی امن و منظم در سراسر جهان است.”

کمیته تنظیم مقررات خدمات مالی مرکز مالی بین المللی آستانه یک تنظیم کننده مستقل مرکز مالی بین المللی آستانه و تنها نهاد تنظیم کننده فعالیت‌های مرتبط با دارایی‌های دیجیتال در قزاقستان است.

علی‌رغم تایید، صرافی رمزارز هنوز باید فرآیند درخواست کامل را برای دریافت مجوز تکمیل کند. اینکه دقیقاً چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد نامشخص است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید