مایکروسافت و معرفی نسخه موبایل بینگ با ChatGPT

    کد خبر :977310

پس از سر و صدای زیاد در مورد عملکرد جدید چت بینگ در دسکتاپ، مایکروسافت امروز رسما اعلام کرد که قابلیت ChatGPT بینگ اکنون در iOS، اندروید و اسکایپ در دسترس است.

بازتاب- در حال حاضر، Bing جدید فقط برای کسانی که برای آزمایش پیش‌نمایش از طریق لیست انتظار Microsoft Bing ثبت‌نام کرده‌اند، در دسترس است و اگر علاقه‌مند به آزمایش Bing جدید هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت مایکروسافت اطلاعات بیشتری کسب کنید.

یوسف مهدی، نایب رئیس شرکت و مدیر ارشد بازاریابی مصرف کننده مایکروسافت اعلام کرد که سرویس ChatGPT بینگ از امروز در برنامه‌های موبایل Bing و Microsoft Edge این شرکت در دسترس است. هر دو برنامه موبایل Bing و Edge در فروشگاه Google Play Android و App Store اپل iOS در دسترس هستند.

بینگ

مایکروسافت علاوه بر سرویس جدید چت، بینگ را با رابط کاربری جدید همراه ساخته است.  مایکروسافت علاوه بر گسترش دسترسی به دستگاه‌های بیشتر به جز رایانه‌های دسکتاپ، یک قابلیت جدید بسیار درخواستی را به Bing اضافه کرده است  و آن جستجوی صوتی است.

 جستجوی صوتی که در تلفن همراه و دسکتاپ موجود بوده، تطبیق پذیری بیشتری را در نحوه ارائه درخواست‌ها و دریافت پاسخ از Bing توسط کاربران فراهم می‌کند.

با افزوده شدن جستجو صوتی، افراد می‌توانند راحت‌تر روی مرور بینگ جستجویی داشته باشند. مایکروسافت به جای ارائه رقیب برای چت بات ChatGPT، سعی کرده روی OpenAI سرمایه گذاری نماید تا سودآوری بیشتری کسب کند.

ر

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید