ماکسیمای 2019 رسما معرفی شد

  • خودرو
  • سه شنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ۱۰:۳۹
    کد خبر :434114

نیسان در نمایشگاه خودرویی لس‌آنجلس ماکسیمای 2019 خود را به نمایش گذاشت. خودرویی که لیست بهترین‌های این نمایشگاه و در رده محصولات زیر 35 هزار دلار قرار گرفت.

به گزارش اخبار خودرو،تغییر در این خودرو در فضای خارجی با جلوپنجره “وی- موشن” شروع شده و در 5 تریم به بازار ارائه می شود.

 

سپر در این خودرو کوچکتر شده و مه شکن‌های کوچکی نیز روی آن جا گرفته‌اند. چراغ‌های جلوی خودرو نیز با طراحی جذاب‌تر ارائه شده و از نوع LED هستند. چراغ‌های انتهایی این خودرو نیز تغییر کرده و ظاهر مدرن‌تری را از خود نشان می‌دهند. در نمای انتهایی خودرو نیز شاهد دو جفت اگزوز دوقلو در دو سمت آن هستیم. نیسان برای ماکسیماهای جدید رینگ‌های جدیدی در نظر گرفته و پرآپشن‌ترین نمونه خود را – تریم پلاتینیوم- به رینگ‌های 19 اینچی مجهز کرده است.

ماکسیمای جدید برای اولین بار مجموعه ایمنی Safety Shield مجهز شده است. این پکیج شامل سیستم‌هایی چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت تشخیص عابر پیاده، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب، هشدار خروج از خط، نوربالای خودکار و ترمز اتوماتیک عقب می‌شود. پکیج “سپر ایمنی” در تیپ پلاتینوم به‌صورت استاندارد ارائه می‌شود اما در تیپ‌های پایین‌تر این گزینه با پرداخت مبالغ بیشتر در دسترس است.

درون خودرو نیز موادی با کیفیت بهتر به کار رفته و در تیپ‌های برتر شاهد صندلی‌های چرمی با دوخت‌های درشت الماس‌گون هستیم.

این خودرو در ماه دسامبر در نمایندگی فروش بازارهای بزرگ مانند آمریکا قابل سفارش خواهد بود.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید