مانچینی: بالوتلی می‌تواند بهتر از این هم بازی کند/ روسیه در بازی افتتاحیه عربستان را شکست می‌دهد

  • ورزشی
  • سه شنبه ۸ خرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۲۵
    کد خبر :291643

سرمربی جدید تیم ملی ایتالیا پس از بازی دوستانه شاگردانش مقابل سعودی‌ها از عملکرد سوپرماریو ابراز خرسندی اما تأکید کرد که منتظر پیشرفت بیشتر این بازیکن است.

تیم ملی ایتالیا در اولین بازی‌اش با هدایت روبرتو مانچینی، شب گذشته (دوشنبه) در دیداری دوستانه عربستان سعودی را با نتیجه 2 بر یک شکست داد که گل‌های آتزوری در این بازی را ماریو بالوتلی و آندره‌آ بلوتی به ثمر رساندند.

این اولین بازی ملی بالوتلی از جام جهانی 2014 برزیل بود و با گلی که زد هواداران آتزوری را به تقویت خط حمله این تیم امیدوار کرد. با این وجود مانچینی پس از بازی گفت که انتظار تماشای بازی‌های بهتری از مهاجم تیم فوتبال نیس فرانسه را دارد.

مانچو گفت: بالوتلی می‌تواند بهتر از اینها بازی کند، خیلی بهتر اما من فکر می‌کنم که او در نیمه اول بازی عملکرد بسیار خوبی داشت. او یک گل به ثمر رساند که برای یک مهاجم بسیار خوب است اما هنوز هم می‌تواند بهتر از اینها بازی کند. نیمه اول برای ما خوب پیش رفت چرا که ما 16 شوت به سمت چارچوب داشتیم و 11 کرنر اما به تدریج خستگی روی عملکرد بازیکنان تأثیر گذاشت و ما انسجام‌مان را از دست دادیم. بردن همیشه خوب است به خصوص بعد از مدتی طولانی.

ایتالیا در 4 بازی قبلی‌اش پیش از این بازی، دو باخت و دو تساوی داشت که دو تای اول زیر نظر جامپیرو ونتورا بود و دو بازی دیگر زیر نظر لوئیجی دی‌بیاجو. بازی بعدی آتزوری در شهر نیس فرانسه مقابل تیم ملی فرانسه است که پس فردا برگزار می‌شود و سه روز بعد از آن هم در تورین میزبان هلند خواهد بود.

به گزارش تسنیم، سرمربی سابق اینتر درباره بازی‌های پیش روی تیمش گفت: زمانی که شما با رقبای قوی‌تر روبه‌رو هستید، احتمالاً عملکردتان ارتقا پیدا می‌کند. به نظر من مشکلی که ما در بازی برابر فرانسه خواهیم داشت، حفظ انسجام بازی‌‌مان تا پایان بازی خواهد بود. این اولین بازی من بود پس اینکه آن را بردیم اهمیت زیادی داشت. درست است که عربستان در رده‌بندی فیفا از ما خیلی پایین‌تر است اما این تیم دارد برای حضور در جام جهانی آماده می‌شود پس نباید آن را تیمی چندان ضعیف دانست. نتیجه بازی عربستان و روسیه در بازی افتتاحیه جام جهانی؟ به نظرم روسیه آن بازی را می‌‌برد. عربستان هم تیم بدی نیست اما روسیه در خاک خودش بازی می‌کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید