مازیار میری «هیات‌مدیره» را می‌سازد

    کد خبر :65298

مهران رسام، تهیه‌کنتده مجموعه‌ «هیات مدیره» که پیش تولید آن به تازگی آغاز شده است، از مازیار میری به عنوان کارگردان این سریال نام برد.

رسام که پیش از این مجموعه «مرز خوشبختی» به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده را برای نوروز ۹۶ تهیه کرده بود، در گفت‌وگو با ایسنا، درباره‌ ساخت سریال جدیدش اعلام کرد: مازیار میری کارگردانی «هیات مدیره» را بر عهده گرفت.

وی درباره‌ی روند انتخاب بازیگران و پیش تولید این مجموعه گفت: به تازگی وارد مرحه‌ی پیش‌تولید شده‌ایم و هنوز بازیگری برای کار انتخاب نشده است. این مجموعه شامل ۳۰ قسمت است که به تازگی ۲۰ قسمت از آن توسط علی خودسیانی نوشته شده است.

رسام درباره‌ی انتقادهایی که درباره ضعف فیلنامه‌ و کیفیت سریال‌های تلویزیونی مطرح می‌شود و عوامل جذابیت سریال هیات مدیره اظهار کرد: «هیات مدیره» که رگه‌هایی از طنز خانوادگی و اجتماعی را دارا است، از جمله فیلمنامه‌هایی است که دو بار بازنویسی شده است و برای سومین بار زیر نظر کارگردان در حال بازنویسی است. از طرفی سازمان صدا و سیما ناظر کیفی دارد که کاملا در جریان کم و کیف قصه و فیلمنامه است.

وی عنوان کرد: پیش‌تولید «هیات مدیره» یک ماه به طول می‌انجامد و پس از آن کار کلید خواهد خورد. تمامی لوکیشن‌های این مجموعه در تهران خواهد بود.

«هیات مدیره» به قلم علی خودسیانی درباره ساختمانی است که اهالی آن می‌خواهند برای آن هیات مدیره انتخاب کنند و در این مسیر دچار مشکلاتی می‌شوند. این سریال محصول شبکه پنج سیماست.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید