مائوریتزیو ساری: ادن ازار برای ما همان نقشی را دارد که مسی برای بارسلونا و رونالدو برای یوونتوس

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۶ دی ۱۳۹۷ ۱۱:۲۲
    کد خبر :453196

سرمربی تیم فوتبال چلسی از ستاره بلژیکی تیمش که باعث پیروزی آبی‌های لندن مقابل واتفورد شد تمجید کرد.

تیم فوتبال چلسی هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس را با پیروزی 2 بر یک در خانه واتفورد پشت سر گذاشت که در آن هر دو گلش را ادن ازار به ثمر رساند.

مائوریتزیو ساری سرمربی چلسی پس از این بازی برای تمجید از ستاره بلژیکی‌اش او را با لیونل مسی و کریستیانو رونالدو مقایسه کرد.

سرمربی ایتالیایی آبی‌های لندن درباره بازیکنی که یکصدومین گلش را برای چلسی و دهمین گلش را در این فصل لیگ برتر به ثمر رساند، گفت: قطعاً ازار برای ما بازیکن بسیار مهمی است، همانطور که مسی برای بارسلونا مهم است و کریستیانو رونالدو برای یوونتوس. ازار بازیکن بسیار بزرگی است. او توانایی بازی در هر پستی را دارد. او الان دارد در نقش مهاجم نوک کاذب بازی می‌کند و توانایی زیادی برای بازی در این پست دارد. امشب هم دو گل دیگر زد و من فکر می‌کنم که دو سه پاس خیلی خوب هم داد. او در این پست عالی است اما به نظر من ازار می‌تواند در هر پستی خوب بازی کند.

چلسی با این برد، شکست خانگی هفته گذشته‌اش مقابل لسترسیتی را جبران کرد. ساری با اشاره به این موضوع افزود: من فکر می‌کنم که مقابل لسترسیتی ذهنیت تیم ما خوب بود و بهترین بازی‌‌مان در این فصل را هم در نیمه اول آن مسابقه انجام دادیم. مشکل‌ اما واکنشی بود که به گل خورده نشان دادیم. چنین اتفاقاتی ممکن است رخ دهد. امشب شاید از نظر کیفی نسبت به بازی‌مان مقابل لستر بهتر بودیم اما مسلماً از نظر استفاده از موقعیت‌ها امشب نسبت به آن بازی عملکرد بهتری داشتیم و نتیجه‌ای هم که رقم خورد به همین دلیل است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید