لیونل مسی و همسرش در آستانه جدایی

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ آبان ۱۴۰۲ ۹:۲۲
    کد خبر :1034120
لیونل مسی

به نظر می‌رسد لیونل مسی و همسرش دوران پر تلاطمی را در زندگی مشترک سپری می‌کنند.

به گزارش فوتبال 360 و به نقل از برخی رسانه‌ها، لیونل مسی و همسرش آنتونلا، دوران پر تلاطمی را در زندگی مشترک خود سپری می‌کنند و به نظر می‌رسد در آستانه جدایی هستند.

زوج همیشه همراه

در دنیای فوتبال، مسی و همسرش آنتونلا نماد یک زوج همیشه همراه و جدانشدنی محسوب می‌شدند. این ۲ زمانی که 9 ساله بودند با یکدیگر آشنا شدند و در نهایت دوستی به ازدواج منجر شد و از آن زمان این زوج یکی از بهترین زوج‌های فوتبالی محسوب می‌شدند. با این حال بعد از گذشت 15 سال و داشتن ۳ فرزند، گفته شده این زوج در زندگی مشترک خود با مشکل رو به رو شده‌اند.

گونسالو واسکس اولین خبرنگاری بود که درباره شرایط پیچیده حاکم بر زندگی مشترک این زوج سخن گفت و پس از آن رسانه‌های دیگر این موضوع را تکرار کردند.

حرکاتی که نشان دهنده جدایی هستند

یکی از روانشناسان در حوزه زبان بدن، عنوان کرده در جدیدترین ویدئویی که مسی به همراه همسرش در تیک تاک به اشتراک گذاشته، فاصله بین این ۲ کاملا مشهود است.

همچنین در مراسم توپ طلا در یک صحنه آنتونلا قصد داشت مسی را ببوسد اما مسی اجازه این کار را به او نداد. پس از دریافت جایزه از آنتونلا خواسته شد به همراه بچه‌ها بر روی صحنه برود اما او به روی صحنه نرفت و فقط بچه‌ها در کنار مسی روی صحنه حاضر شدند.

از نظر این کارشناس زبان بدن، فاصله بین مسی و همسرش در عکس‌های بعد با وجود تلاش این ۲ برای نزدیک شدن به یکدیگر کاملا مشهود بود.

بیش از یک هفته پیش هم آنتونلا عکسی به همراه همسرش در اینستاگرام قرارداد اما با واکنش یا کامنتی از سوی مسی همراه نشد و این موضوع در نوع خود عجیب به نظر می‌رسید.

دیگر موضوع، تغییر عکس اینستاگرام مسی است. او همیشه مرد خانواده بود و عکس اینستاگرام او یک عکس خانوادگی با همسر و فرزندانش بود اما اخیرا عکس خود را به تنهایی همراه با همشتین توپ طلایش به عنوان عکس شناسه اینستاگرام قرار داده است.

طبق گفته واسکس، این شایعات توسط مسی تایید یا تکذیب نشده‌اند و توسط رسانه‌ها عنوان شده‌اند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید