لینکر به “مسابقه روز” بازگشت

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۵:۵۲
    کد خبر :981704
لینکر به "مسابقه روز" بازگشت

مجری برنامه مسابقه روز پس از عذرخواهی بی بی سی به این شبکه بازگشت.

بعد از اینکه بی بی سی موافقت کرد که او بدون محدودیت توییت کند، گری لینکر با برنامه مسابقه روز “Match of Day” به فعالیتش بازگشت.

ملی پوش سابق انگلیس پس از مقایسه زبان مورد استفاده در سیاست پناهندگی دولت بریتانیا با زبان آلمانی دهه 1930، خود را گرفتار حواشی رسانه‌های اجتماعی کرد.

بی‌بی‌سی به او دستور داد که از اقدامات خود عذرخواهی کند و پس از امتناع از انجام این کار، از انجام وظایف خود کنار گذاشته شد.

در بیانیه مدیرکل بی‌بی‌سی، تیم دیوی، در رابطه با بازگشت لینکر و بررسی سیاست‌های رسانه‌های اجتماعی آمده است: «همه می‌دانند که این دوره سختی برای کارکنان، مشارکت‌کنندگان، مجریان و مهم‌تر از همه، مخاطبان ما بوده است. از این بابت عذرخواهی می‌کنم. سردرگمی بالقوه ناشی از مناطق خاکستری راهنمای رسانه‌های اجتماعی بی بی سی که در سال 2020 معرفی شد، شناسایی شده است. می‌خواهم مسائل را حل و فصل کنم و محتوای ورزشی را دوباره پخش کنم. بی طرفی برای بی بی سی مهم است. برای عموم نیز مهم است. بی بی سی در منشور خود متعهد به بی طرفی و تعهد به آزادی بیان است. این یک اقدام متعادل کننده دشوار برای رسیدن به جایی است که افراد مشمول قراردادهای مختلف و متفاوت هستند. راهنمایی رسانه‌های اجتماعی بی‌بی‌سی برای کمک به مدیریت این چالش‌های گاهاً دشوار طراحی شده و می‌دانم که باید اطمینان حاصل شود راهنمایی‌ها به این وظیفه عمل می‌کنند، باید واضح، متناسب و مناسب باشد.

به گزارش ایلنا، بر این اساس، ما یک بررسی به رهبری یک کارشناس مستقل – که به بی‌بی‌سی گزارش می‌دهد – در مورد راهنمایی‌های موجود در رسانه‌های اجتماعی، با تمرکز ویژه بر نحوه اعمال آن برای فریلنسرهای خارج از اخبار و امور جاری، اعلام می‌کنیم. بی بی سی و من می دانیم که گری طرفدار چنین بررسی است. به زودی، بی بی سی اعلام خواهد کرد که چه کسی این بررسی را انجام خواهد داد. در حالی که این کار انجام می‌شود، دستورالعمل فعلی رسانه‌های اجتماعی به قوت خود باقی است. گری بخش ارزشمندی از بی‌بی‌سی است و من می‌دانم که بی‌بی‌سی چقدر برای گری اهمیت دارد، و من مشتاقانه منتظرم که او در آخر هفته آینده در برنامه حضور داشته باشد.»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید