لیموزین جدید کیا به نام های-لیموزین 2022 معرفی شد

  • خودرو
  • جمعه ۲۵ تیر ۱۴۰۰ ۲۳:۳۲
    کد خبر :828230

کیا همیشه محصولاتی باکیفیت را به مخاطبان و مشتریان خود ارائه می‌دهد. حال نوبت به معرفی یک مدل لیموزین رسیده که تمامی امکانات را داراست و از طراحی قابل توجه و قیمت مناسبی بهره می‌برد.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار– نسل جدید کیا کارنیوال، 5155 میلی‌متر افزایش طول داشته و حالا به اندازه کافی بزرگ هست تا 11 نفر را به راحتی جای دهد. اما اکنون قصد داریم از یک مینی‌ون بزرگ و متفاوت صحبت کنیم که فاقد ردیف وسط است و تنها چهار صندلی در آن قرار گرفته.  مینی‌ون کارنیوال های-لیموزین در بازار داخلی کره‌جنوبی، با مشخصات لوکس‌تر و ابعاد کمی بیش‌‌تر (5200 میلی‌متر)، عرضه می‌شود.

”از مهم‌ترین ویژگی‌های کابین آن، صندلی‌هایی مجهز به ماساژور پاست.“این ون لوکس کره‌ای ویژگی‌هایی همچون فرم بدنه و سقف بلند را از نسخه استاندارد کارنیوال به ارث برده است، اما از نظر امکانات سطحی متفاوت را ارائه می‌دهد. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های کابین آن، صندلی‌هایی مجهز به ماساژور پاست، همانند آن چه در آئودی A8 به کار رفته. پس قرار دادن نام لیموزین در کنار آن منطقی به نظر می‌رسد.

یک کیت حاوی فیلتر هوا و یک نمایشگر 21.5 اینچی برای لیموزین جدید کیا، روی قسمت برآمده سقف قرار گرفته است. امکاناتی متنوع از جالیوانی‌های سرد و گرم‌کن تا پرده‌های کناری نیز برای کارنیوال های-لیموزین ارائه شده است.

سقف مینی‌ون از LEDهایی ساخته شده تا محیطی آرام‌بخش را برای سرنشینان رقم بزند. بقیه چراغ‌های کابین دارای دیود‌های ساطع‌کننده نور هستند. برای کیا کارنیوال های-لیموزین یک پیشرانه 3.5 لیتری بنزینی با قدرت 290 اسب‌بخار و گشتاور 355 نیوتن‌متر و یا یک پیشرانه 2.2 لیتری دیزلی با قدرت 199 اسب‌بخار و گشتاور 441 نیوتن‌متر قابل سفارش است.

کیا برای کارنیوال Hi-Limousine، رینگ‌های 19 اینچی را در نظر گرفته و اعلام‌ کرد که بخاطر برآمدگی سقف، ارتفاع خودرو 305 میلی‌متر افزایش داشته ات و به 2045 میلی‌متر رسیده قیمت کیا کارنیوال های-لیموزین نسخه 4 صندلی 77 هزار دلار است که در مقایسه با نسخه معمولی کیا کارنیوال در آمریکا که در محدوده 30 تا 40 هزار دلار قیمت دارد، بسیار متفاوت است. در ادامه می توانید تصاویر این مدل را مشاهده کنید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید