لپ تاپ ال جی گرم استایل در CES 2023 معرفی شد

    کد خبر :964899

شرکت ال جی شاید از صنعت تلفن هوشمند فاصله گرفته باشد اما در صنعت لپ تاپ حضور دارد. به تازگی در CES 2023 شاهد معرفی لپ تاپ گرم استایل با طراحی زیبا و رنگ‌بندی چشم نواز بودیم.

بازتاب-گرم استایل یک مدل فوق العاده سبک بوده و با وجود نمایشگر 16 اینچی تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد. انعطاف‌پذیری بالایی داشته و آن قدر سبک است که احساس نمی‌شود. ال جی از بدنه پلاستیکی در گرم استایل بهره گرفته تا وزن را کاهش دهد. طراحی این لپ تاپ چیزی بوده که ال جی آن را شیشه‌ای عنوان کرده است. شرکت سازنده در قسمت پایه از آلیاژ نانومنزنیوم استفاده کرده و قسمت درب، صفحه کلید و عقب نمایشگر از جنس گوریلاگلس 3 است.

صفحه کلید دستگاه بسیار چشم نواز بوده هنگامی که لمس می‌شود احساس می‌کنید چیزی وجود ندارد اما با روشن شدن نور LED متوجه آن خواهید شد. گذشته از آن ترک‌پد مخفی شده و جلوه جالبی به گرم استایل بخشید. این لپ تاپ از صفحه نمایش اولد ضدتابش بهره می‌گیرد که در نگاه نخست تصور می‌شود یک پنل LCD خوش رنگ است. ال جی در این مدل از پردازنده نسل سیزدهم اینتل بهره گرفته و یک گزینه جذاب برای کاربری روزانه به حساب می‌آید.

گرم استایل

گرافیک این دستگاه RTX 3050 انویدیا بوده و با 16 یا 8 گیگابایت رم قابل تهیه است. همچنین باید به حافظه ذخیره‌سازی 1 ترابایتی یا 512 گیگابایتی SSD هم پرداخت. جزئیات قیمت اعلام نشده و حتی نمی‌دانیم در چه تاریخی عرضه خواهد شد، انتظار داریم بزودی جزئیات تکمیلی اعلام شود.

ال جی چندین مدل لپ تاپ دیگر از سری گرم را معرفی کرده که با نمایشگر 17،16 و 15 اینچی قابل تهیه هستند و عمدتا مشخصات و پیکربندی مشابهی دارند. برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ال جی مراجعه کنید. پیش بینی شده بزودی محصولات بیشتری توسط ال جی معرفی شود.

ناگفته نماند تلویزیون‌های نسل جدید این شرکت هم در CES 2023 معرفی شد.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید