نمایشگر قابل حمل جدید ال جی برای پیکنیک ساخته شد

    کد خبر :998547
ال جی

شرکت ال جی به تازگی از نمایشگر قابل حمل جدیدی رونمایی کرد که به عنوان StanByme Go شناخته شده و از مشخصات کلیدی قابل توجهی بهره می‌برد.

بازتاب-این نمایشگر قابل حمل دارای کیف چمدانی شکل باکیفیتی بوده تا افراد بتوانند به سادگی آن را حمل کنند. نام دقیق این نمایشگر StanbyME Go 27LX5 بوده و برای پیکنیک و سفرهای خارج شهری ساخته شد. البته می‌توان برای تجربه کاربری چندرسانه‌ای نیز این صفحه نمایش را به کار گرفت.

ال جی در این مدل از پنل 27 اینچی با وضوح 1080 پیکسل یا همان FHD بهره گرفت تا وضوحی ایده‌آل ارائه دهد. کیف همراه این نمایشگر کیفیت بالایی داشته و افراد با قرار دادن نمایشگر در آن می‌توانند بهتر صفحه نمایش را با خود به هر مکانی ببرند.

اگرچه این مدل برای پیکنیک مناسب بوده، در سفر هم می‌توان آن را به همراه برد اما بدلیل بزرگ ابعاد بودن، شاید مخل سفر شود. نمایشگر با داشتن کیفی که همچون پایه عمل می‌کند تا زاویه 90 درجه کج شده تا تجربه کاربری راحت و بهتری داشت.

 ال جی

این نمایشگر از فناوری دالبی ویژن پشتیبانی کرده تا وضوحی بهتر ارائه دهد. در سوی دیگر افراد می‌توانند آن را در حالت افقی و عمودی هم به کار گیرند و محدودیتی وجود ندارد.  در کنار این صفحه نمایش جذاب ال جی، اسپیکرهای 20 واتی قرار دارند که از دالبی اتموس پشتیبانی می‌کنند. این نمایشگر تحت پلتفرم webOS ال‌جی که در تلویزیون‌های این شرکت یافت می‌شود اجرا شده و به کاربر اجازه می‌دهد تا با استفاده از AirPlay و انعکاس صفحه، محتوا را از یک دستگاه iOS یا اندروید پخش کند.

یک پورت HDMI نیز برای اتصال از طریق کابل در نظر گرفته شده و همچنین پشتیبانی از تشخیص صدا برای عملکرد هندزفری وجود دارد. این نمایشگر دارای یک باتری بوده که می‌تواند تا سه ساعت بدون برق خارجی مورد استفاده قرار گیرد. این نمایشگر قابلیت کنترل از راه دور و شارژ را نیز در خود جای داده است.

نمایشگر قابل حمل StanbyME Go بیش از 1.17 میلیون وون (885 دلار) قیمت داشته و از 7 جولای راهی بازار می‌شود. برای کسب جزئیات بیشتر باید به سایت ال جی مراجعه کرد.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید