لوازم خانگی با سبک گائودی/ تصاویر

    کد خبر :959034

سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند.

مارکوس برن، طراح گرافیک، با استفاده از نرم افزار تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی در ترکیب با زیبایی‌شناسی معماری آنتونی گائودی، معمار اسپانیایی، مجموعه ای تصویری از لوازم خانگی با طراحی های جالب توجه را ارائه کرده است. این طراح گرافیک به نوعی لوازم روزمره را با طراحی های پیچیده و پر جنب و جوش معمار معروف اسپانیایی در هم آمیخته است.

سبک هایی مانند نئوگوتیک، آرنوو (هنر نو) و مدرنیسم که مشخصه طرح های گائودی هستند در تصاویر تولید شده توسط هوش مصنوعی از طریق رنگ های زنده و شکل های مرجانی بازتاب یافته اند. این مجموعه هنر دیجیتال با کمک نرم افزار ترکیب متن به تصویر میدجرنی (Midjourney) و نرم افزار فتوشاپ (Photoshop) برای ویرایش بیشتر شکل گرفته است.

مجموعه جدید تصاویر مارکوس برن با تقلید از سبک معماری پیچیده گائودی، شکل های روان و سطوح بافت‌دار که یادآور درختان طبیعی و ساختارهای ارگانیک در غار است را ایجاد کرده است. آثار هنری تولید شده توسط هوش مصنوعی لوازم روزمره را در الگوهای رنگارنگ و سبک زیبایی‌شناسی آنتونی گائودی تصویر کرده است.

عصر ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید