لحظه زیر گرفتن و پرتاب دختر دانشجوی پزشکی/ فیلم

  • حوادث
  • پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۰
    کد خبر :1026283

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، حادثه تصادف نیسان آبی با دانشجوی پزشکی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس را تشریح کرد.

ویدئویی از یک خودروی نیسان سواری آبی رنگ منتشر شده که با سرعت زیاد با یکی از دانشجویان پزشکی در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس برخورد کرده است که خوشبختانه در این حادثه به این دختر دانشجو آسیب جدی وارد نشد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در تشریح موضوع این ویدئو بیان داشت: این ویدیو کوتاه مربوط به دو هفته قبل بوده است که دختران دانشجوی پزشکی درحال تردد در محوطه بیمارستان بوده اند.

دکتر رویا جهانگیری با اشاره به اینکه راننده نیسان پس از این حادثه از صحنه متواری شد گفت: بر اساس گفته های شاهدان عینی، راننده نیسان یکی از همراهان بیمار بوده که در پارکینگ بیمارستان درگیری و اختلاف بین همراهان خود داشته سپس این راننده با عصبانیت سوار خودرو شده که از آنجا خارج شود ولی یکی از همراهان بیمار به سمت خودرو سنگ پرتاب می کند و او که با سرعت قصد دور زدن میدان را داشته است به سمت دانشجویان منحرف و به یک دانشجو برخورد می کند.

جهانگیری ادامه داد: پس از این حادثه، این دانشجو بلافاصله مورد معاینات و انجام آزمایشات قرار می گیرد که خوشبختانه هیچ شکستگی در ناحیه بدن او مشاهده نشد و وی با حال عمومی خوب از بیمارستان ترخیص می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید