قیمت گران ‌ترین مدل از تویوتا راو 4 جدید چقدر است؟!

  • خودرو
  • جمعه ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ۱۳:۱۱
    کد خبر :436567

تویوتا راو 4 جدید از دسامبر سال جاری وارد بازار می‌شود اما پیکربندی آن هم‌اکنون در دسترس بوده بنابراین می‌توانیم نگاهی به قیمت و مشخصات این شاسی‌بلند پرفروش بیندازیم. نسل جدید راو 4 قیمت پایه‌ی 25500 دلاری داشته که 1045 دلار هم باید هزینه‌ی تحویل برای همه‌ی تریم ها را در نظر گرفت. با سفارش آپشن های متنوع در نسخه‌ی پرچم‌دار لیمیتد قیمت خودرو به 38115 دلار می‌رسد. البته برخی اسباب و وسایل جانبی خاص نمایندگی‌ها همچون کف‌پوش‌ها و محافظت رنگ بدنه در دسترس هستند که در کل قیمت گران‌ترین نسخه‌ی راو 4 جدید را به 41341 دلار می‌رسانند.

فعلاً تنها پیشرانه‌ی قابل انتخاب برای این شاسی‌بلند قلب آهنین 4 سیلندر 2.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 203 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون متر می‌باشد. این پیشرانه با یک گیربکس 8 سرعته اتوماتیک همکاری کرده و نیرو را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند. البته با پرداخت 1400 دلار می‌توان سیستم چهار چرخ محرک را هم سفارش داد.

شایان ذکر است نسخه‌ی هیبریدی راو 4 جدید هم در مارس 2019 وارد بازار خواهد شد. قدرت کل این خودرو 219 اسب بخار است. دو پیشرانه الکتریکی این خودرو سیستم چهار چرخ محرک را ایجاد می‌کنند. مدل هیبریدی بهای 27700 دلاری داشته اما تویوتا فعلاً جزئیات کامل قیمت‌گذاری آن را اعلام نکرده است.

راو 4 با 6 رنگ بدنه شامل خاکستری، مشکی، آبی، نقره‌ای، سفید و قرمز در دسترس است که چهار رنگ اولی بدون هزینه‌ای اضافی در دسترس هستند درحالی‌که برای رنگ‌های سفید و قرمز باید 395 دلار بپردازید. سه پوشش رنگی متفاوت برای کابین هم عرضه شده‌اند که هزینه‌ی جانبی نداشته و خریداران می‌توانند از بین رنگ‌های خاکستری روشن، مشکی و قهوه‌ای یکی را انتخاب کنند.

بجای ارائه‌ی آپشن های انفرادی، تویوتا پکیج‌هایی برای این خودرو در نظر گرفته است. مدل‌های لیمیتد با پرداخت 580 دلار به سیستم ناوبری و سیستم صوتی JBL با 11 بلندگو مجهز می‌شوند. با بهای 2820 دلار هم می‌توان شاهد وجود کلید هوشمند، درب پشتی برقی، دوربین 360 درجه، شارژ بی‌سیم، غربیلک فرمان گرم شونده، صندلی‌های جلو و عقب گرم شونده، برف‌پاک‌کن‌های حساس به باران، سانروف پانورامیک و… در خودرو بود.

طیف وسیعی از وسایل جانبی به‌دردبخور هم در دسترس هستند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به قفل چرخ 65 دلاری و محافظ درب 119 دلاری اشاره کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید