قیمت مواد غذایی ۲۵درصد حباب دارد

    کد خبر :600077

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کالاهای اساسی مواد غذایی مردم در ماه های پایانی سال گذشته و سال جاری به شکل غیر واقعی و هیجانی بالا رفته است و پیش بینی می شود که قیمت این محصولات حدود ۲۵ درصد کاهش یابد.

به گزارش بازتاب به نقل از تسنیم، قاسمعلی حسنی دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی در ارتباط با قیمت کالاهای مصرفی مردم در ایام محرم و صفر اظهار کرد: قیمت روغن حداقل تا پایان ماه محرم تغییر نخواهد داشت. انواع آن به نرخ سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان به فروش میرسد.

وی افزود: قیمت حبوبات نیز در روزهای اخیر رو به سقوط بوده و تا به امروز 10 درصد کاهش یافته است و پیش بینی می شود قیمت این محصولات با توجه به فصل برداشت از هفته آینده دوباره کاهش یابد.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی ادامه داد: قیمت برنج خارجی نیز تغییری نداشته است و به قیمت مصوب و در محدوده هفت هزار تومان به فروش می‌رسد.

وی تصریح کرد: قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر نیز 3400 تومان است اما این محصول به صورت مستقیم توسط فروشگاه های زنجیره ای به فروش می رسد و بنکداران نقشی در آن ندارند.

حسنی اظهار داشت: مغازه ها و انبارها مملو از کالاهای اساسی و مواد غذایی است اما میزان خرید مردم کاهش یافته و بازار با رکود همراه است.

دبیرکل اتحادیه بنکداران مواد غذایی گفت: قیمت کالاهای اساسی مواد غذایی مردم در ماه های پایانی سال گذشته و سال جاری به شکل غیر واقعی و هیجانی بالا رفته است و پیش بینی می شود که قیمت این محصولات حدود 25 درصد کاهش یابد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید