قیمت دلار ۳ خرداد ۱۴۰۳

    کد خبر :1069068
قیمت دلار

قیمت دلار امروز با نوسان ۲۰۰ تومانی در پله هفتم کریدور ششم بازگشایی شد. بازار نیمه تعطیل ارز نوسانات محدود این اسکناس را رقم زده است و چراغ معاملات در بازار را سرد کرده است.

معامله‌گران می‌گویند تزریق‌های سنگین بازارساز جان دلار را گرفته و ورود به کانال‌های قیمتی پایین‌تر در هفته‌های آینده برای دلار محتمل است.

کارشناسان اقتصادی معتقدند در حال حاضر بازار ارز کمی سردرگم است. آنها می‌گویند ابهام در روابط خارجی ایران با سایر کشورها در پی شهادت وزیر امروز خارجه و ابهام در سمت و سوی توافق هسته‌ای، بلاتکلیفی رفتارهای بازارهای رقیب نظیر خودرو و بورس و قیمت‌گذاری دستوری سیاست‌گذاران اقتصادی، بازارهای مالی را تا انتخابات پیش‌رو در سردرگمی قرار داده است.

قیمت دلار  ۳ خرداد

ارزهای مهم رشد کرد

گفتنی است قیمت درهم امروز با رقم ۱۵ هزار و ۸۴۰ تومانی معامله شد و نسبت به روز سه‌شنبه ۴۰ تومان افزایش داشت. تتر ۱۵۰ تومان گران شد و با رقم ۵۸ هزار و ۱۵۰ تومانی معامله شد.

قیمت پوند انگلیس رشد ۶۰۰ تومانی داشت و در کانال ۷۳ هزار و ۵۰۰ تومانی معامله شد و یورو نیزروی رقم ۶۲ هزار و ۵۴۰ تومانی ایستاده و رشد ۳۵۰ تومانی دارد.

به گزارش تجارت نیوز، گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز تغییر قیمت نداشت. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۱۱ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۴۰ تومان عرضه شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید