قیمت جدید برخی از خودروهای داخلی در اولین روز زمستان

    کد خبر :771007

در حال حاضر فقط کسانی که برای مصرف شخصی نیاز به خودرو دارند برای خرید خودرو اقدام می‌کنند و خرید برای سرمایه‌گذاری در این حوزه تقریباً به صفر رسیده است.

کاهش قیمت خودرو این هفته نیز ادامه دارد و فقط کسانی که برای مصرف شخصی نیاز به خودرو دارند برای خرید خودرو اقدام می‌کنند و سرمایه گذاران فعلا ریسک وارد شدن به این بازار را نمی‌کنند.

قیمت‌های خودروهای وارداتی نیز در حال ریزش است و اگر واردات انجام شود و عرضه مناسبی داشته باشد، این کاهش شدیدتر خواهد بود.

رکود از یک سو و بی‌ثباتی قیمت‌ها از سوی دیگر باعث شده تا بازار خودرو این‌روزها در شرایط خاصی قرار بگیرد. پیش‌تر بازار خودرو برای هر تغییر و تحولی منتظر نرخ ارز بود، اما اکنون چند عامل دست‌به‌دست هم داده‌‌ و باعث شده است تا این بخش در شرایط ویژه‌ای قرار بگیرد. برخی از کارشناسان معتقدند که پیروزی بایدن در انتخابات این روزها بازار را تحت تاثیر خود قرار داده و قیمت‌ها را به سمت‌وسوی آرام‌تری هدایت می‌کند.

به گزارش ایران جیب، در حال حاضر امروز دوشنبه در بازار تهران خودرو پارس سال با قیمت 192 میلیون، پارس ال ایکس 227 میلیون، 206 تیپ 2 حدود 178 میلیون، پژو 207 دستی 270 میلیون، دنا پلاس اتوماتیک 405 میلیون، پراید 131 حدود 98 میلیون، کوییک آر 142 میلیون، کوییک معمولی 135 میلیون، ساینا 124 میلیون، تیبا هاچ بک 120 میلیون، سمند EF7 بنزینی 183 میلیون و مدل دوگانه سوز 210 میلیون، دنا معمولی 245 میلیون و مدل دنا پلاس دستی 290 میلیون تومان قیمتگذاری شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید