تندگویان مطرح کرد:

قول مثبت نمایندگان مجلس به جوانان درباره تصویب قانون «منع به‌کارگیری بازنشستگان»

    کد خبر :330664

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با ابراز امیدواری نسبت به تصویب «قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان»، گفت: بازخوردهای مثبتی از صحبت‌های فعالان و نمایندگان تشکل‌های جوانان با نمایندگان مجلس استان‌هایشان در مورد این لایحه دریافت کرده‌ایم.

محمدمهدی تندگویان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز (سه‌شنبه) اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وارد صحن علنی مجلس می‌شود تا بعد از اصلاحات کمیسیون اجتماعی بار دیگر به رأی گذاشته شود، افزود: تعدادی از نمایندگان تشکل‌های جوانان به صورت خودجوش با نمایندگان استانی خود درباره این لایحه مکاتبه و صحبت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه “امیدواریم نمایندگان مجلس با رأی مثبت به این لایحه راه را برای جوانگرایی در سطوح اجرایی باز کنند”، اظهار کرد: اعضای تشکل‌های جوانان که با نمایندگان مجلس گفت‌وگو و مکاتبه انجام داده‌اند، می‌گویند نمایندگانشان به آنها قول داده‌اند کنار جوانان باشند و به این لایحه رأی مثبت بدهند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: گفته می‌شود نزدیک به ۱۷ استاندار که این لایحه موجب بازنشستگی‌شان می‌شود فشارهایی را بر نمایندگان برای جلوگیری از تصویب اصلاح قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان وارد کرده‌اند. با توجه به اینکه ممکن است استانی در مجلس نزدیک به ۱۹ نماینده داشته باشد، ممکن است این فشارها تبدیل به مانعی بر سر راه تصویب این لایحه شود. با این وجود امیدواریم نمایندگان مجلس در کنار جوانان بمانند و به خواسته آنها جامه عمل بپوشانند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید