قطعی و اختلال گسترده اینترنت در پایتخت

  • اجتماعی
  • یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۲۲:۱۵
    کد خبر :908615

بنابر گزارش کاربران در شبکه‌های اجتماعی اینترنت همراه و ثابت در نقاط گسترده‌ای از پایتخت کند و قطع شده‌است.

در روزهای اخیر کندی و قطعی اینترنت در تهران موجب اعتراض عده زیادی از کاربران در شبکه‌های اجتماعی شده است؛ روز گذشته خبر از قطعی اینترنت همراه اول منتشر شد و پشتیبانی همراه اول بدون اعلام هیچ توضیح قانع کننده ای در تماس مکرر مشترکان اعلام کرد این قطعی در مناطقی از اتوبان امام علی و صیاد شیرازی رخ داده و ممکن است این قطعی تا ٧٢ ساعت به طول بیانجامد.

امروز اما این کندی و قطعی به اینترنت مخابرات و سایر اپراتورها نیز کشیده شده و اعتراض گسترده کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخته است.

کاربری در توییتر گفت:”‌ اتفاقا بعد هر افزایش قیمتی تا مدتی اینترنت کلا قطع میشه! چند روزه اینترنت سیمکارتامون قطعه؛ افزایش سرعت نخواستیم قطعش نکنن.”

کاربر دیگری نیز در توییتر در کنایه به افزایش قیمت‌ کالاهای اساسی در هفته‌های اخیر گفت:”‌ ‌حالا که قیمت های همه چیز رو میخواید آزاد کنید؛ سرعت اینترنت هم مثل سرعت جهانی کنید.”

کاربرانی نیز در این میان به شعارهای انتخاباتی ابراهیم رییسی در خصوص کندی اینترنت اشاره کردند؛ کاربری در این خصوص گفت:”‌ رئیسی در مناظرات انتخاباتی درباره‌ی سرعت اینترنت: من از بچه ها در خانه ها سوال میکنم، دارید گیم بازی میکنید، چقدر واسط بازی قطع می‌شود و حالتان گرفته می‌شود؟ معلوم است که زیرساخت‌ها درست نیست.”

در همین حال عده‌ای از کاربران  نیز از قطعی و کندی گسترده اینترنت در محدوده سمیه و دانشگاه امیر کبیر خبر می‌دهند.

از طرف دیگر با وجود کندی و قطعی گسترده اینترنت مخابرات اپراتورهای این شرکت اظهار بی اطلاعی کرده و منکر هرگونه اختلال در خطوط اینترنتی می‌شوند.

در کنار قطعی و کندی گسترده اینترنت تعدادی از کاربران نیز به حذف بسته های پرطرفدار اینترنت در هفته های اخیر توسط اپراتورهای خبر داده اند.

خبرآنلاین/

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید