قربانیان کرونا در آمریکا از تلفات آمریکا در جنگ ویتنام فراتر رفت

    کد خبر :710413

طبق جدیدترین آمار و ارقام دانشگاه «جانز هاپکینز»، با مرگ بیش از دو هزار نفر دیگر ظرف ۲۴ ساعت گذشته، مجموع قربانیان «کروناویروس» در ایالات متحده آ‌مریکا به ۵۸ هزار و ۳۵۵ نفر افزایش یافت.

این آمار و ارقام همچنین نشان می‌دهد که مجموع مبتلایان به ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا تا روز گذشته (سه‌شنبه) به یک میلیون و ۱۲ هزار و ۵۸۲ نفر افزایش یافت و ایالت نیویورک همچنان با مجموع ۳۰۱ هزار و ۴۵۰ مورد ابتلا و ۲۳ هزار و ۱۴۳ مورد فوتی کانون بیماری همه‌گیر «کووید-۱۹» در آمریکا محسوب می‌شود.

خبرگزاری رویترز در خصوص آمار مبتلایان و شیوع کرونا در ایالات متحده گزارش کرد در حالیکه شمار مرگ و میر مرتبط با کروناویروس در آمریکا از آمار تلفات نظامیان آمریکا در جنگ ویتنام فراتر رفته است، ایالت فلوریدا در حال آماده‌سازی طرح بازگشایی این ایالت است.

طبق آنچه که در رسانه‌های غربی منتشر شده است، مجموع نظامیان آمریکایی که در جنگ ویتنام کشته شدند، ۵۸ هزار و ۲۲۰ نفر بوده که هم‌اکنون قربانیان کرونا در این کشور از تلفات آنها در ویتنام فراتر رفته است.

«ران دسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا در حال سبک و سنگین کردن طرح پیوستن به دیگر ایالات آمریکا در کاهش محدودیت‌های محل کار و فرامین ماندن در خانه در پی شیوع ویروس کرونا است.

به گزارش فارس،وی روز گذشته در کنار ترامپ در دفتر ریاست‌جمهوری به خبرنگاران گفت که امروز (چهارشنبه) برنامه‌ای را برای «مرحله اول» کاهش محدودیت‌های وضع شده برای فعالیت‌های اقتصادی اعلام خواهد کرد.

طبق آمار اعلام شده، تاکنون مجموع ۳۲ هزار و ۸۴۶ نفر از مردم فلوریدا به کروناویروس آلوده شده‌اند و یکهزار و ۱۷۱ نفر دیگر از این ایالت نیز جان خود را از دست دادند.

از طرف دیگر پایگاه اطلاع‌رسانی worldometers، مجموع مبتلایان به کرونا ویروس در ایالات متحده آمریکا را یک میلیون و ۳۵ هزار و ۷۶۵ نفر و مجموع قربانیان این ویروس ناشناخته در آمریکا را ۵۹ هزار و ۲۶۶ مورد اعلام کرد.

طبق آمار این پایگاه اطلاع‌رسانی، تا روز گذشته، دستکم سه میلیون و ۱۳۸ هزار و ۳۹۶ نفر از مردم سراسر جهان به کروناویروس آلوده شدند و ۲۱۷ هزار و ۹۸۴ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند و آمریکا همچنان بیشترین آمار مبتلایان و فوتی‌های مرتبط با کرونا را دارد. اسپانیا با مجموع ۲۳۲ هزار و ۱۲۸ مورد ابتلا و ۲۳ هزار و ۸۲۲ مورد فوتی و ایتالیا با ۲۰۱ هزار و ۵۰۵ مورد ابتلا و ۲۷ هزار و ۳۵۹ قربانی در رده‌های بعدی کشورهای جهان با بیشترین آمار مبتلایان به کرونا قرار دارند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید