پیگیری قرارداد ویلموتس در فراکسیون ورزش

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ ۱۰:۱۰
    کد خبر :739873

آقای اسماعیل حسین زهی در مورد اتفاق رخ داده در پرونده ویلموتس و پولی که باید به عنوان خسارت به مربی داده شود، اظهار داشت: در حالی که در روستا‌ها خشکسالی است و نمی‌توانیم به آن‌ها آبرسانی کنیم، اما باید ۱۶۵ میلیارد پول به کسی بدهیم که کلا ۶-۷ بازی انجام داده و تنها دو برد به دست آورده و کاکردی نداشته است. پول بیت‌المال نباید هدر برود.

وی تصریح کرد: در دیوان محاسبات و فراکسیون ورزش این موضوع را حتما پیگیری می‌کنیم. این پول مفتی است که بدون کار کرد باید به این مربی داده شود. به نظرم اولین کار این است که فدراسیون‌ها باید از چرخه دولت خارج شوند و به NGO‌ها تبدیل شوند و خودشان مخارج‌شان را در بیاورند.

به گزارش صداوسیما،نماینده خاش در مجلس تاکید کرد: متاسفانه رئیس سابق فدراسیون رفته و در خانه خودش نشسته و انگار نه انگار که این مسائل را به وجود آمده است. مطمئن باشید پیگیری می‌کنیم و باید پاسخگو باشند. متاسفانه رفتن ما به جام جهانی هم سخت شده و تیم‌هایی بالاتر از ما قرار گرفته‌اند که اصلا هم رده ما نیستند.
آقای حسین زهی در مورد اینکه آیا موافقید این پول را باید کسانی که قرارداد بسته‌اند پرداخت کنند، گفت: قطعا این طور است. کسانی که متولی کار بودند باید پول را پرداخت کنند. باند مافیا در ورزش وجود دارد و این مسائل را به وجود می‌آورد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید