قبل از خرید استخر پیش ساخته به چه نکاتی توجه کنیم؟

    کد خبر :985874

به گزارش سایت شاپ اینتکس با توجه به محدود شدن فضای ساختمان ها امروزه از انواع استخر پیش ساخته در فضای باغ، ویلا، خانه های ویلایی و… استفاده می شود. این مدل استخرهای مدرن به دلیل داشتن مزایای زیاد جایگزین استخرهای معمولی و قدیمی شده اند. استخرهای پیش ساخته که به استخر آماده نیز معروف هستند در انواع مدل های مختلف تولید می شوند. شما می توانید در زمان خرید استخر پیش ساخته متناسب با نیاز خود از بین مدل های متنوع، مدل، ابعاد و نوع استخر را انتخاب کنید.

استخر پیش ساخته چیست؟

استخر پیش ساخته به استخرهایی گفته می شود که در کارخانه ساخته می شوند و به راحتی می توان این نوع استخرها را خریداری و نصب کرد. استخرهای آماده در انواع روکار و توکار تولید می شوند. امروزه خرید استخرهای پیش ساخته با توجه به مزایای زیاد آن ها نظیر قیمت مقرون به صرفه، سایزها و اشکال متنوع، صرف مدت زمان پایین برای نصب، راه اندازی و جابجایی آسان و… افزایش پیدا کرده است.

انواع استخرهای پیش ساخته

استخرهای پیش ساخته در انواع مدل های متنوع تولید می شوند که هر یک از این مدل ها دارای مشخصات خاص خود هستند. از انواع استخر پیش ساخته می توان به مدل های زیر اشاره کرد:

استخرهای پیش ساخته برزنتی:

استخر PVCنام دیگر این نوع استخر پیش ساخته می باشد. در ساختار این نوع استخرها یک میله فلزی وجود دارد که این میله در دور تا دور لبه بالایی استخر نصب می گردد. استخر PVC به دلیل اینکه دارای میله فلزی است بعد از نصب به صورت اشکال سه بعدی مستطیل یا مربع به نظر می رسد.

در این نوع استخرها برای مهار کردن نیرویی که از آب به دیواره استخر وارد می شود در قسمت دور تا دور استخر پایه هایی که دارای جنس استیل یا آلومینیوم هستند قرار داده می شوند. وجود این پایه ها استحکام استخر را بیشتر می کند.

استخر پیش ساخته برزنتی را می توان به دو صورت مختلف توکار و روکار اجراء کرد. این نوع استخرها را می توان به راحتی جابجا و نصب کرد.

از مهم ترین مزایای استخر پیش ساخته برزنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ قیمت مقرون به صرفه

♦ قابلیت نصب آسان

♦ وزن سبک

♦ دارای ساختار مقاوم

♦ قابلیت جابجایی استخر به سایر مکان ها

استخرهای پیش ساخته فایبرگلاس

این نوع استخرها در اشکال مختلف نظیر مربع، نیم گرد، دایره و مستطیل تولید می شوند. بدنه این نوع استخر آماده از جنس فایبرگلاس، چند لایه مختلف ژلکوت و رزین است. این مدل استخر قابلیت نصب به صورت توکار و روکار را دارد.

از مهم ترین مزایای خرید استخر پیش ساخته فایبرگلاس می توان به موارد زیر اشاره کرد:

♦ دارای ساختار بادوام

♦ هزینه نگهداری بسیار پایین

♦ دارای سطح صیقلی و یکدست

♦ صرف زمان کم برای ساخت و نصب استخر

♦ قابلیت جابجایی و انتقال

♦ دارای اشکال و سایزهای متنوع

♦ قابلیت نصب کردن پله

♦ بدون نیاز به تعویض پوشش

استخر پیش ساخته بتنی:

این نوع استخر پیش ساخته به کمک تایل های بتنی در کارخانه ها مونتاژ می شود. برای اینکه استخر به محل گود برداری انتقال داده شود نیاز به جرثقیل می باشد. این نوع استخرها در زمینه آب بندی و مقاوم سازی از استاندارد بسیار بالایی برخوردار می باشند.

بهترین استخر پیش ساخته کدام است؟

همانطور که در این مطلب مطالعه کردید استخرهای پیش ساخته در انواع مدل ها و اشکال مختلف تولید می شوند. در میان این نوع مدل های متنوع خرید استخر آماده فایبرگلاس با توجه به مزایای زیادی که دارد توجه افراد زیادی را به سمت خود جلب کرده است.

دوام و مقاومت بالای این نوع استخرها در برابر نشتی و ضربه باعث شده است که استخر آماده فایبرگلاس به عنوان بهترین استخر پیش ساخته شناخته شود. علاوه بر این قیمت استخرهای آماده فایبرگلاس با توجه به کیفیت بالایی که دارند بسیار مقرون به صرفه است.

در صورتی که شما قصد خرید بهترین استخر پیش ساخته را دارید بهتر است از خرید این نوع استخر غافل نشوید. شایان ذکر است که سایر مدل های استخر آماده نیز دارای ویژگی های زیادی هستند.

مزایای استخر پیش ساخته چیست؟

از مهم ترین مزایای استخر پیش ساخته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.سرعت بالای نصب و ساخت استخر در مدت زمان کوتاه از مهم ترین مزایای استخر پیش ساخته است.

2.استخرهای آماده در انواع طرح ها و اشکال مختلف تولید می شوند. این نوع استخرها همچنین دارای ابعاد مختلفی هستند.

3.سطح این نوع استخرها به صورت کامل صاف و صیقلی می باشد به همین دلیل امکان رشد باکتری و جلبک در سطح دیواره استخر آماده نسبت به استخرهای قدیمی بسیار کمتر است. در نتیجه می توان گفت این نوع استخرها دارای قابلیت تمیزکاری آسان هستند.

4.قابلیت سازگاری با نمک یکی دیگر از مزایای استخرهای آماده است. در ساختار این نوع استخرها از رزین استفاده می شود به همین دلیل این نوع استخرها در برابر نمک دارای مقاومت زیادی هستند.

5.قیمت مقرون به صرفه استخرهای آماده امروزه مورد توجه قرار گرفته است.

6.سهولت در نصب یکی دیگر از مزایای استخر پیش ساخته است.

برای خرید استخر پیش ساخته به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

در زمان خرید استخر پیش ساخته به نکات زیر توجه داشته باشید:

1.این نوع استخرها در انواع روکار و توکار تولید می شوند. در نتیجه بهتر است قبل از خرید استخر پیش ساخته ابتدا محل نصب را اندازه گیری نمایید سپس مدل استخر را انتخاب کنید.

2.جنس استخرهای آماده را با توجه به شرایط جغرافیایی انتخاب کنید.

3.خرید استخر پیش ساخته را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

4.در زمان خرید این نوع استخرها به کیفیت طراحی و جنس استخر توجه داشته باشید.

5.در زمان خرید استخرهای آماده به خدمات پس از فروش و گارانتی استخر توجه داشته باشید.

برای اطلاعات بیشتر و راهنمای کامل خرید استخر پیش ساخته به لینک زیر مراجعه فرمایید.

https://www.shop-entex.com/articles/راهنمای-خرید-استخر-پیش-ساخته

بررسی کاربرد استخرهای پیش ساخته

کاربرد قابل توجه استخرهای پیش ساخته باعث شده است که خرید این نوع استخرها امروزه مورد توجه قرار بگیرد. از مهم ترین کاربرد انواع استخر پیش ساخته می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.از این نوع استخرها به عنوان مقاصد تفریحی در فضاهای مختلف نظیر باغ، خانه های ویلایی و… استفاده می شود.

2.از استخرهای آماده در کشاورزی و صنعت نیز می توان استفاده کرد.

3.یکی دیگر از کاربردهای استخر آماده پرورش ماهی است.

4.از این نوع استخر برای جمع آوری و نگهداری آب باران استفاده می شود. از آب باران برای آبیاری استفاده زیادی می شود به همین دلیل می توان گفت یکی دیگر از انواع کاربرد استخر پیش ساخته آبیاری می باشد.

قیمت استخر پیش ساخته چقدر است؟

هزینه طراحی استخرهای پیش ساخته نسبت به سایر مدل های استخر بسیار کمتر است. در حالت کلی نمی توان قیمت ثابتی را برای خرید استخر آماده در نظر گرفت زیرا عوامل زیادی روی تعیین قیمت خرید استخر پیش ساخته تاثیرگذار هستند. از مهم ترین عوامل تاثیرگذار روی قیمت خرید استخرهای آماده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.ابعاد استخر

2.نحوه اجرای استخر به صورت روکار یا توکار ( شایان ذکر است که قیمت استخرهای توکار نسبت به استخرهای روکار بیشتر است.)

3.برند سازنده

4.کیفیت و جنس مواد به کار برده شده در ساخت استخر

5.ابعاد و طرح استخر

استخر پیش ساخته را از کجا بخریم؟

استخر پیش ساخته جزو محصولات آماده و خاص به شمار می رود به همین دلیل امروزه فروشگاه های زیادی در زمینه فروش این نوع استخرها در حال فعالیت هستند. اگر تمایل دارید از این نوع استخر به مدت طولانی تری استفاده کنید بهتر است در زمان انتخاب برند استخر توجه لازم را به خرج دهید.

در صورتی که شما به دنبال خرید استخر پیش ساخته با بهترین برند و بالاترین کیفیت هستید بهتر است خرید خود را از مجموعه شاپ اینتکس انجام دهید. شرکت ما نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس با کیفیت بالا در کشور ایران را نیز برعهده دارد. در شرکت شاپ اینتکس استخرهای آماده اورجینال همراه با گارانتی معتبر به فروش می رسند. علاوه بر این کلیه استخرهای موجود در مجموعه شاپ اینتکس دارای طراحی زیبا و منحصر به فردی می باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید استخر پیش ساخته می توانید با شماره های 02144381149 ، 02144381150 تماس بگیرید و یا به آدرس اینترنتی

www.shop-entex.com مراجعه فرمایید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید