قالیباف: تامین سلامت مردم اولویت اول جلسات سران قوا است

  • سیاسی
  • یکشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۰ ۲:۴۵
    کد خبر :840086

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: همدلی و همراهی خوبی بین سران قوا وجود دارد و موضوع تامین سلامت مردم در دوران شیوع کرونا و معیشت آن‌ها در اولویت‌های اول جلسات سران قوا است.

به گزارش ایرنا، محمدباقر قالیباف عصر شنبه پس از جلسه سران سه قوه در جمع خبرنگاران خاطرنشان کرد: خوشحالم که اولین جلسه هماهنگی سران قوا بعد از تشکیل دولت سیزدهم و رای اعتماد به وزیران محترم دولت، امروز برگزار شد.

اولین جلسه هماهنگی سران قوا که مسبوق به سابقه است فکر می‌کنم در این مقطع، از ویژگی خاصی برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: نظام اداری در هر سه قوه و حتی در بخش خصوصی و نهاد‌های عمومی غیردولتی این گونه شکل گرفته که بیشتر کارگزار محور هستند و کمتر سیستم محور هستند. البته این چیز خوبی نیست، ولی به هر حال واقعیت این است که در کشور ما وجود دارد.

وی ادامه داد: تصمیم گرفته شد که جلسات سران قوا به طور مرتب برگزار شود که بتوانیم این هم افزایی را به وجود آوریم.

رییس مجلس شورای اسلامی، همدلی و همراهی سران قوا را شرط هم افزایی بین قوا دانست و گفت: الحمدالله این همدلی و همراهی وجود دارد. دغدغه ما جز دغدغه مردم، چیز دیگری نیست. امروز طبیعتاً بحث سلامت و کرونا و معیشت مردم در اولویت‌های اول است و این جلسات معطوف به حل این مشکلات است که هر کدام از قوا تلاش کنیم که این مشکلات را به سهم خودمان کاهش دهیم و کار را بتوانیم پیش ببریم.

قالیباف خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که همدلی بین سران قوا می‌تواند موجب هم افزایی برای حل مشکلات مردم شود. موضوعات مهمی در سطح ملی و بین‌المللی وجود دارد که نیازمند گفتگو‌های صریح و روان و تصمیم گیری‌های مشخص است و در جلسات سران قوا، این موضوعات مورد بحث قرار می‌گیرد و امیدوارم آثار و برکات این جلسات را مردم عزیز در زندگی خود لمس کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید