قاتل «ملیکا» اعتراف کرد

    کد خبر :114160

فرماندار هفتکل گفت: قاتل ۱۴ ساله ای که چند روز قبل جان ملیکای هشت ساله را گرفت، تأثیرپذیری از فضای مجازی را به عنوان انگیزه خود اعلام کرد.

اسحاق مرادی اظهار کرد: ملیکا دختر هشت ساله اهل هفتکل عصر روز چهارم مهر ماه از خانه بیرون آمده و بعد از بازی با دوستان دیگر خبری از او نشد.

وی افزود: خانواده وی ماجرای مفقود شدن ملیکا را به نیروی انتظامی گزارش داده و متأسفانه روز چهارشنبه بعد از پیدا کردن سرنخ هایی جسد این کودک در یکی از مخروبه های نزدیک خانه پدربزرگ ملیکا (محل زندگی کودک) کشف شد.

فرماندار هفتکل تصریح کرد: قاتل ملیکای هشت ساله یک پسر نوجوان ۱۴ ساله است که به قتل اعتراف و انگیزه خود را تأثیرپذیری از فضای مجازی عنوان کرده است.

مرادی در ارتباط با تجمع شب گذشته مردم بیان کرد: تجمع شب گذشته مردم بر خلاف شایعات فضای مجازی مقابل فرمانداری نبوده و جلوی فرماندهی انتظامی صورت گرفته است.

وی در ارتباط با خواسته مردم در این تجمع گفت: مردم در این تجمع از تلاش های نیروی انتظامی و دستگیری قاتل در کمترین زمان ممکن تقدیر و تشکر می کردند.

فرماندار هفتکل گفت: پرونده تحت بررسی های بیشتر قرار دارد ولی از تمامی خانواده ها تقاضا داریم تا نسبت به مدیریت استفاده فرزندان کم سن و سال خود از فضای مجازی دقت بیشتری داشته باشند که با چنین وقایع هولناکی روبرو نباشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید