قابلیت Favorite اینستاگرام محتوا محبوبتان را نمایش می دهد

    کد خبر :844230

به نظر می‌رسد که اینستاگرام ممکن است روی ویژگی به نام Favorite کار کند که این امکان را می‌دهد تا دسترسی سریع‌تری به محتوای مورد علاقه داشته باشید. به گفته توسعه دهنده و افشاگر دنیای موبایل، Alessandro Paluzzi، بروزرسانی احتمالی آینده به کاربران امکان می‌دهد لیستی از پیج‌های مورد علاقه خود ایجاد کنند که محتوای آن‌ها در صفحه اصلی بالاتر از دیگر محتواها ظاهر می‌شود.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار–اینستاگرام در اسکرین شاتی از بروزرسانی ظاهری که توسط Paluzzi به اشتراک گذاشته شده توضیح می‌دهد:

پست‌های مورد علاقه شما در بخش فید بالاتر از دیگر پست‌ها نشان داده می‌شود و وقتی شما موارد دلخواه خود را ویرایش می کنید، اعلانی از طرف اینستاگرام فرستاده نمی‌شود.

آدام ماسری، سرپرست اینستاگرام، در توضیح ماه ژوئن درباره نحوه رتبه بندی پست‌ها و استوری‌ها گفت که این شرکت فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیرد. اول اینکه پست‌های اخیر افرادی را که دنبال می‌کنید در نظر می‌گیرد. سپس، به ترتیب اهمیت، مواردی مانند میزان محبوبیت پست و موضوع آن را در نظر می‌گیرد.

اینکه چند بار با شخصی که آن محتوا را در هفته‌های اخیر ارسال کرده است ارتباط برقرار کرده‌اید، چند پست را در اینستاگرام دوست دارید و سابقه تعامل شما با دیگران برای پیشنهاد محتوا در نظر گرفته می‌شود.

پس از آن اینستاگرام پیش‌بینی می‌کند که چقدر احتمال دارد چند ثانیه را صرف یک پست کنید، در مورد آن نظر دهید، آن را لایک کنید، ذخیره کرده یا روی عکس پروفایل ناشر محتوا ضربه بزنید.

ماسری می گوید: «هر چه بیشتر احتمال داشته باشد که اقدامی انجام دهید و هرچه این عمل در نظر الگوریتم اینستاگرام مهم‌تر باشد، پست را بالاتر از بقیه موارد می‌بینید».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید