قابلیت مورد انتظار به اینستاگرام می آید

    کد خبر :1031840
اینستاگرام

اینستاگرام در حال حاضر مشغول آزمایش قابلیتی است که به شما امکان می‌دهد رسید خواندن را غیرفعال کنید. این بدان معناست که حتی اگر پیامی را باز کرده و خوانده باشید، فرستنده برچسب “دیده شده” را در زیر آن نمی‌بیند.

بازتاب-حریم خصوصی چیزی است که همه ما آرزو داریم اما به ندرت داریم. بسیاری از ما شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنیم و زندگی خود را طبق قوانین این پلتفرم‌ها می‌گذرانیم. آنچه می‌خوریم، کجا می‌رویم، چه چیزهایی به اشتراک می‌گذاریم، همه تحت کنترل پلتفرم‌هایی مانند اینستاگرام است. ما می‌توانیم برای یکدیگر پیام ارسال کنیم و اگر تصمیم گرفتیم پاسخ ندهیم، با برچسب «دیده‌شده» علامت‌گذاری می‌شویم. با این حال، کاربران مدت‌هاست که از این موضوع ناراحت هستند.

به همین دلیل است که می‌خواهند اینستاگرام قابلیتی را معرفی کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا رسید خواندن را غیرفعال کنند. خوشبختانه بالاخره این گزینه به پلتفرم اضافه می‌شود. آدام موسری، یکی از مدیران این شرکت، خبر خوش را با این جملات اعلام کرد:

بازخورد شما را شنیدیم و شروع به آزمایش ویژگی جدیدی کردیم که به شما امکان می‌دهد وضعیت خواندن را خاموش کنید. در آینده نزدیک، افراد مجبور نخواهند شد وقتی پیام‌ها را می‌خوانند، دیده شدن را به دیگران نشان دهند.

 

اینستاگرام

 

Mosseri همچنین تصویری از ظاهر این ویژگی را به اشتراک گذاشت. صادقانه بگوییم، دیدن این ویژگی، هرچند با تاخیر، بسیار خوشحال کننده است. همه ما لحظاتی داریم که سرمان شلوغ است، زمانی که نمی‌خواهیم وقت خود را در رسانه‌های اجتماعی بگذرانیم و لحظاتی را داریم که نمی‌خواهیم به کسی پاسخ دهیم. با این حال، بسیاری از ما به جای ارسال پیام “دیده شده” به پیام‌ها پاسخ می‌دهیم زیرا نمی‌خواهیم بی‌ادب به نظر برسیم.

در حال حاضر، هیچ اطلاعاتی در مورد زمانی که قابلیت غیرفعال کردن رسید خواندن اینستاگرام در دسترس خواهد بود، وجود ندارد. باید دید این ویژگی می‌تواند کاربران را خوشحال کند یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید