فعالیت مراکز معاینه فنی در روز شنبه ۲۹ بهمن

    کد خبر :975550
فعالیت مراکز معاینه فنی در روز شنبه ۲۹ بهمن

مدیرعامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از فعالیت مراکز معاینه فنی در روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) ۲۹ بهمن‌ ماه در پایتخت خبر داد.

شادی مالکی اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی سال و افزایش مراجعات به مراکز معاینه فنی جهت تسهیل در ارائه خدمات گرفته شده و در روز شنبه، 29 بهمن‌ ماه تمامی مراکز معاینه فنی خودروهای سبک از ساعت 8 الی14 فعال و آماده خدمت رسانی به شهروندان هستند.

مالکی گفت: علاوه بر فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران، در این روز فرخنده به رسم تکریم از اسماء متبرک حضرت محمد مصطفی(ص) به سه نفر از آقایان مراجعه کننده به مراکز معاینه فنی شهر تهران با نام محمد، مصطفی و رسول به قید قرعه کشی امتیاز سه مرتبه معاینه فنی رایگان(مراجعه نخست) اهداء خواهد شد.

مدیر عامل ستاد معاینه فنی خودروهای تهران تصریح کرد: شهر تهران از ظرفیت 56 خط معاینه فنی مختص خودروهای سبک در 17 مرکز معاینه فنی ثابت و هفت واحد سیار تک خطه و همچنین سه مرکز معاینه فنی تک خطه مختص خودروهای سنگین برخوردار بوده و شهروندان می‌توانند برای اطلاع از آدرس و نحوه فعالیت مراکز به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

افزایش ساعت کاری مراکز معاینه فنی شهر تهران

به گزارش تسنیم، بنا بر اعلام پیشین از روز دوشنبه یکم اسفند ماه پذیرش خودروها در دو مرکز معاینه فنی بیهقی و شهید آبشناسان تنها با تعیین وقت قبلی از طریق نوبت‌گیری اینترنتی انجام می شود. البته بجز دو مرکز اشاره که از مراکز پرازدحام به ویژه در ماه‌های پایانی سال هستند در بقیه مراکز معاینه فنی مراجعه بصورت حضوری و یا نوبت‌گیری اینترنتی امکان‌پذیر است. شهروندان می‌توانند از طریق سامانه تهران‌من و یا سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران برای گرفتن نوبت اینترنتی اقدام کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید