فعالسازی گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته با یک شناسه تا دوم دی ماه

    کد خبر :451486

سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی برای آخرین بار گوشی‌های مسافری دوسیم‌کارته را که فقط یکی از شناسه‌های خود را در سامانه گمرک وارد کرده‌اند، تا تاریخ دوم دی ماه، ثبت و فعال کرد.

کانال اطلاع رسانی سامانه هوشمند مدیریت تجهیزات ارتباطی (همتا) در اطلاعیه ای اعلام کرد: برخی از متقاضیان ثبت گوشی‌های مسافری دو سیم‌کارته به دلیل آگاه نبودن از روال جدید ثبت گوشی‌های مسافری در طرح رجیستری، فقط یکی از شناسه‌های گوشی خود را در سامانه گمرک وارد کردند و به همین دلیل کد فعالسازی تاکنون برای آنها ارسال نشده است.

به جهت رفع مشکل این افراد، سامانه همتا برای آخرین بار کلیه گوشی‌های دوسیم‌کارته که فقط یک شناسه آن به گمرک اظهار شده است و تا تاریخ ۲ دی ۹۷ (آخرین فایل ارسالی گمرک) برای سامانه همتا ارسال شده است را ثبت و کد فعالسازی را ارسال می‌ کند.

این متقاضیان توجه داشته باشند که پس از دریافت کد فعالسازی و انجام فعالسازی تلفن همراه، فقط همان شناسه‌ای که در سامانه گمرک اظهار شده، فعال خواهد شد و شناسه دوم را باید از طریق فرآیند «افزودن دستگاه» فعال کنند.

به گزارش مهر، سامانه اطلاع رسانی طرح رجیستری تاکید کرد: چنانچه در فایل‌های ارسالی بعدی گمرک، درخواست‌هایی با چنین مشکلی وجود داشته باشد، توسط سامانه همتا ثبت نخواهد شد و به گمرک عودت داده می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید