انفجار یک گوشی در هند سه نفر را راهی بیمارستان کرد

    کد خبر :1023821
گوشی

یک گوشی هوشمند و یک قوطی دئودورانت منجر به انفجاری شد که چند نفر را راهی بیمارستان کرد، اگرچه تلفاتی به دنبال نداشته است. 

بازتاب- به‌تازگی در تاشیک منطقه ماهاراشترا هند یک خانه براثر انفجار گوشی دچار حادثه شد. این اتفاق موجب مرگ فردی نشد اما سه نفر را روانه بیمارستان کرد. تاکنون انفجار گوشی مختلفی رخ داده اما هیچ یک در سطح این انفجار نبوده که علاوه بر زخمی شدن، شیشه خانه و خودرو را شکست.

به گزارش NDTV، تلفن همراه در داخل خانه‌ای در نشیک منفجر شد که در نهایت سه نفر را در داخل خانه مجروح کرد. این افراد دچار جراحات شدید شدند که در حال حاضر در بیمارستان تحت مداوا هستند. متاسفانه مدل دقیق این گوشی هنوز مشخص نیست. علاوه بر این، گوشی هوشمند به تنهایی دلیل چنین انفجار بزرگی نبود.

گوشی

 

ظاهراً یک قوطی دئودورانت در نزدیکی دستگاه قرار داشت. برای کسانی که مطلع نیستند، دئودورانت یا اسپری ضدتعریق یک محصول بسیار قابل اشتعال است، با هر تماس کوچک یا حتی جرقه‌ای که به طور بالقوه منجر به انفجار می‌شود. بنابراین، انفجار پنجره نزدیک گوشی هوشمند در حال شارژ را منفجر کرد و حتی به پنجره‌های بیرون خانه نیز آسیب رساند.

خودروهایی که در اطراف خانه پارک شده بودند نیز تحت تاثیر این انفجار قرار گرفتند و برخی از خودروها تمام شیشه‌های آنها شکسته شد. تصویر به اشتراک گذاشته شده در این گزارش نشان می‌دهد که نرده‌ها و اثاثیه فلزی خانه نیز سوخته است. اما خوشبختانه این انفجار تلفات جانی نداشت. دلیل دقیق انفجار هنوز در حال حاضر مشخص نیست، بنابراین برای به‌روزرسانی‌های باید منتظر ماند.

در اوایل سال جاری گزارشی از انفجار وان پلاس Nord 2 و داغ شدن بیش از حد دستگاه شیائومی و کشته شدن یک کودک 8 ساله در چین گزارش شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید