فصل 4 پوست شیر در راه است…

    کد خبر :993158

سریال‌های خانگی مدت‌هاست بخشی از سرگرمی ایرانیان را به خود اختصاص می‌دهند و با توجه به افزایش روز افزون مخاطبان آن‌ها، تعداد و کیفیتشان و هم‌چنین پلتفرم‌های پخش‌کننده‌ی آن‌ها رو به افزایش است. یکی از این سریال‌ها که بین ایرانیان بسیار طرفدار پیدا کرد، سریال پوست شیر بود. در ادامه به معرفی این سریال و پلتفرم‌های ارائه‌دهنده آن می‌پردازیم. شما از طریق دریافت کد تخفیف نماوا یا سایر پلتفرم‌ها می‌توانید با هزینه‌های به صرفه به تماشای انواع سریال‌های خانگی مشغول شوید.

معرفی سریال پوست شیر

پوست شیر، سریالی ایرانی به کارگردانی جشمید محمودی، تهیه کنندگی نوید محمودی و نویسندگی رضا بهاروند می‌باشد که ژانری درام و پلیسی جنایی دارد و قادربوده مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. بازیگران اصلی این سریال ستارگانی من جمله شهاب حسینی، پردیس احمدیه، هادی حجازی‌فر، پانته‌آ بهرام، علیرضا کمالی، مهرداد صدیقیان  و…. هستند.

تبلیغات این سریال از اوایل مرداد سال 1401 شروع و پخش این سریال از تاریخ 30 ام شهریور ماه همان سال آغاز شد و هر هفته یک قسمت از آن در پلتفرم‌های مشخص و نمایش خانگی به نمایش گذاشته‌شد. البته شروع این فیلم و پخش آن با چالش‌هایی هم همراه بود و حتی شایعه‌هایی مبنی بر توقیف و قطع پخش هم، ایجاد شد و مخاطبان را دل‌سرد کرد. اما با پیگیری عوامل، مشکلات حل شدند. تا به امروز سه فصل از این سریال به نمایش گذاشته‌شده است و آخرین قسمت در تاریخ 30 فروردین ماه 1402 به فصل سوم پایان داد.

این سریال به واسطه ژانر هیجانی‌ای که دارد و با توجه به ریتم تندش، مانند بسیاری از سریال‌های ایرانی دیگر حوصله مخاطب را سر نمی‌برد. همین امر تبلیغی تاثیرگذار برای آن بود و دهن به دهن اسم پوست شیر چرخید  و بسیاری از افراد که در ابتدا اهمیتی به آن نداده‌بودند به مخاطبان پر و پا قرصش تبدیل شدند.

خلاصه‌ای از داستان سریال پوست شیر

داستان این سریال خانگی در رابطه با پدری است که پس از 15 سال و آزاد شدن از زندان به دیدار دخترش می‌رود. اما این دختر در سفری به شمال ربوده‌شده و جریان این ربوده‌شدن و پیدا کردن دختر توسط پلیس و پدر و دوستانش خط داستانی سریال را ایجاد می‌کند.

علت نام‌گذاری این سریال به شخصیت‌هایی در آن بازمی‌گردد که در ظاهر عملی مشابه شیر دارند اما در واقع و در باطن اوضاع بسیار متفاوت است. این افراد حتی قادر نیستند در موقعیت‌های لازم و حساس کاری که باید را انجام دهند و همین امر اتفاقات مختلف را رقم می‌زند که در این سریال به نمایش گذاشته‌شده است.

روند داستانی این فیلم جنایی پلیسی شکلی مرحله به مرحله دارد تا در نهایت معمای موجود حل شود. در این حل معما دو گروه فعالیت دارند یکی گروه پلیسی و دیگری خانواده ساحل. رقابتی بین این دو گروه برای رسیدن به سرنخ‌ها و عامل حوادث ایجاد می‌شود. این روند مرحله‌ای در گذشته هم در برخی فیلم‌های ایرانی استفاده‎شده بود و مخاطب را به خوبی جذب کرده‌بود. وجود قهرمانانی که خیلی به قانون پایبند نیستند در مقابل پلیسی که سراسر قانون و پایبندیست اما، باعث جذب بیشتر میشد.

فصل چهارم پوست شیر و داستان‌های احتمالی آن

فصل سوم این سریال پایانی نسبتا باز داشت که از ذهن بسیاری از مخاطبان دور بود و حتی باعث انتقاد برخی از آن‌ها به سازندگان این سریال شد. این سبک پایان‌بندی برای همچین سریال پرمخاطبی این ذهنیت را ایجاد می‌کند که فصل چهارم پوست شیر نیز در راه است.

این فصل چهارم چند حالت دارد که هنوز اطلاعات دقیقی از آن از سمت سازندگان سریال اعلام نشده‌است. یکی از مواردی که احتمال ساخت آن زیاد است اسپین آفی از زندگی رضا پروانه در گذشته و بازگویی زندگی و سرگذشت او است.  این اسپین آف جزئیات دقیق‌تری از زندگی این نقش را روایت می‌کند و به خط ذهنی مخاطب جهت دقیق‌تری می‌بخشد.

مورد دیگری که می‌تواند به آن پرداخته‌شود داستان‌ها و معرفی‌هایی در رابطه با داستان قاتل سریالی پوست شیر است. در این سریال از داستان‌ها و کارهای قاتل سریالی مورد نظر زیاد شنیدیم اما با وجود این که گفته‌میشد توسط مشکات و همکارانش هرچه قدر هم سخت اما دستگیر‌شده است باز هم به شخصیت و اتفاقات مربوط به آن خیلی پرداخته‌نشد. فصل چهارم می‌تواند در رابطه با برخوردها و تلاش‌های مِشکات حین دستگیری این قاتل باشد.

اگر سازندگان تشخیص دهند که مخاطب از این داستان خسته‌شده یا کلیات آن اسپویل‌شده است می‌تواند پرونده‌ای جدید برای مِشکات باشد و بازی خوب شهاب حسینی پتانسیل این را دارد که مخاطب را حفظ کند. حتی در صورت نیاز می‌توان از بازیگرهای دیگر و پرونده‌های دیگر (ترجیحا مشابه) در فصل چهارم استفاده کرد.

پلتفرم‌های پخش پوست شیر

مدتی است که سریال‌های خانگی به جای پخش در تمام پلتفرم‌ها به شکل کاملا اختصاصی یا نسبتا اختصاصی در پلتفرمی خاص به نمایش گذاشته‌ می‌شوند. سریال پوست شیر هم به عنوان سریال اختصاصی فیلم نت پخش شد. یعنی برای تماشای این سریال باید اشتراک فیلم نت را خریداری می‌کردید. البته که شما می‌توانید با استفاده از کد تخفیف خرید اشتراک این پلتفرم‌ها مثل کد تخفیف فیلم نت، کد تخفیف فیلیمو و… هزینه‌های خرید اشتراک را تا حدود زیادی کاهش دهید.

هر دو پلتفرم تمامی قسمت‌های این مجموعه را به اشتراک گذاشته‌اند و با خرید اشتراک ماهانه، سه ماهه، 6 ماهه و… می‌توانید در زمان دلخواه به تماشای این مجموعه بنشینید. اگر با این پلتفرم‌ها آشنایی ندارید در ادامه توضیح مختصری در رابطه با آن‌ها خواهیم داد.

در گذشته فیلم و سریال‌ها به شکل اکران حضوری و یا از طریق تلویزیون به نمایش درمی‌آمدند. بعد از آن سی‌دی و دی‌وی‌دی روی کار آمد و همین امر شروعی برای پخش سریال‌های خانگی بود. البته به سینما رفتن هم امری راحت‌تر شد و مثلا با داشتن کد تخفیف سینماتیکت می‌توانستید کاملا به صرفه بلیط سینما تهیه کنید و فیلم مورد نظرتان را حضوری و دست جمعی ببینید. این روش جدا از صرف زمان بیشتر احتمال برگشت پول، عدم تکرار و… را به همراه دارد.

پلتفرم‌های پخش سریال‌های خانگی

پیشرفت اصلی اما با گسترش و طراحی وب سایت و اپلیکیشن‌هایی برای پخش فیلم و سریال بود. فیلم نت، نماوا، فیلمیو و… نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها هستند و در هر کدام هزاران فیلم و سریال جدید و قدیمی، ایرانی و خارجی و در ژانرهای مختلف قابل دسترس است. موضوع خوبی که در استفاده از این پلتفرم‌ها وجود دارد، عدم نیاز به خرید جداگانه هر فیلم و سریال می‌باشد.

شما با خرید اشتراک در بازه‌های زمانی دلخواه و مشخص به تمامی ویدیوهای موجود در این مجموعه‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. با این روش این مزیت برایتان ایجاد می‌شود که اگر شما فیلم و سریالی را شروع کردید اما از آن خوشتان نیامد به سراغ مجموعه دیگری بروید و هزینه اضافه بابت آن پرداخت نکنید. امکان استفاده در ساعات دلخواه، حجم دلخواه و هم‌چنین تنوع بسیار زیاد همگی از مزیت‌های این پلتفرم‌ها است.

جمع‌بندی

پوست شیر از پرمخاطب‌ترین و پرطرفدارترین سریال‌های خانگی ساخته‌شده در ایران محسوب می‌شود که در سال اخیر بسیاری از ایرانیان را به خود جذب کرد. این سریال که از فیلم نت پخشش آغاز شد تاکنون سه فصلش به نمایش درآمده و گفته‌می‌شود که فصل چهارمی نیز در راه است. موضوع فصل چهارم هنوز خیلی مشخص نیست اما در این مقاله سعی کردیم علاوه بر معرفی این سریال و راه‌های تماشای به صرفه آن، پیش‌بینی‌هایی از موضوع فصل چهارم نیز ارائه کنیم.

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. ممد گفت:

    باید رضا پروانه و زنش بچه دار بشن پسر دار و اسم نامزد ساحل روش بزارن بعد پدر مادر ساحل خدابیامرز هم بچه دار بشن اسمشو بزارن ساحل این دوتا باهم ازدواج کنند و فیلم به خوبی و خوشی تموم بشه برای بچه دار شدنشون فقط کافیه برن دکتر این هم یک تبلیغ برای آوردن بچه که معضل شده تو جامعه و هم یک فیلم مخاطب جذب کن

دیدگاهتان را بنویسید