فشار روی سکو‌های آبی و استقامت در وزارت ورزش

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۳۰
    کد خبر :636527

صندلی ریاست باشگاه استقلال همچنان خالی و شخص جدیدی به هیئت مدیره آبی‌ها اضافه نشده است.

 

باشگاه استقلال این روز‌ها از لحاظ مدیریتی وضعیت عجیبی را پشت سر می‌گذارد و هواداران این تیم حتی در روز‌هایی که شاگردان آندره آ استراماچونی از لحاظ فنی روز‌های خوبی پشت سر گذاشته و نتایج مناسبی در لیگ برتر و جام حذفی کسب می‌کنند خواستار جدایی امیرحسین فتحی، مدیرعامل این باشگاه شده و علیه او شعار “حیا کن، رها کن” سر می‌دهند.

 

مسائل و ابهام‌های مالی باشگاه، اعلام رای سوپرجام به سود رقیب سنتی، جذب نشدن مهاجم کارآمد، فراهم نبودن امکانات مورد نیاز تیم، انتصاب‌های عجیب مسائلی هستند که هواداران استقلال آن را زمینه اعتراض به مدیریت فتحی می‌دانند. در این میان سکوت وزیر ورزش و جوانان نسبت به اتفاق‌هایی که به تازگی در استقلال رخ داده هم سبب شده است مسعود سلطانی فر هم مورد انتقاد سکو‌های آبی قرار بگیرد.

 

یکی از موارد انتقادی به وزارت ورزش و جوانان تعلل این وزارت خانه نسبت به معرفی و انتخاب پنجمین عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال است. پس از پذیرش استعفا احمد سعادتمند در تاریخ ۶ شهریور، اسماعیل خلیل زاده که پیش از این به عنوان نایب رئیس هئیت مدیره استقلال فعالیت می‌کرد جانشین سعادتمند شد تا او زمان بیشتری برای رسیدگی به مسئولیت هایش در این پست داشته باشد.

 

اکنون پس از گذشت ۶۵ روز همچنان هیئت مدیره باشگاه استقلال با چهار عضو یعنی اسماعیل خلیل زاده، کامران منزوی، میرشاد ماجدی و امیرحسین فتحی اداره می‌شود و همچنان یک صندلی در این هیئت مدیره خالی مانده است. به نظر می‌رسد روز به روز بر میزان مشکلات باشگاه افزوده می‌شود و مدیران باشگاه هم برای پیگیری امور باشگاه باید وقت بیشتری را بگذارند.

 

اما این درحالی است که پس از فوت ناگهانی جعفر کاشانی، رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بلافاصله مهدی رسول پناه که پیش از این عضو علی البدل هیئت مدیره این باشگاه بود جانشین مرحوم کاشانی شد تا همچنان این هیئت مدیره با حضور ایرج عرب، علی رغبتی، مهدی محمد نبی، مهرداد هاشمی و مهدی رسول پناه با پنج عضو به فعالیت هایش ادامه بدهد.

 

به گزارش خبرنگاران جوان، از طرفی اوضاع مالی در استقلال خوب نیست تا جایی که حامی مالی این باشگاه هم اعلام کرده که تا پایان سال پولی به حساب آبی‌ها واریز نمی‌کند و استقلال تمام پول فصل جاری را دریافت کرده است. مشکلات در حدی است که حتی بازیکنان مصدوم این تیم برای درمان مجبور هستند از جیب هزینه کنند و مشکلات مالی سبب لغو تمرین این تیم می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید