فتاح: در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته‌امداد صفی وجود ندارد

    کد خبر :564360

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور گفت: در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته‌امداد مرزها برداشته شده است وهیچ صفی وجود ندارد.

سید پرویز فتاح، در جریان سفر خود به بندر مرزی آستارا و دیدار با کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان، اظهار کرد: انقلاب ما در شرایط بسیار حساسی قرار دارد.

وی با تأکید بر اینکه نباید کارها را آسان بگیریم، ادامه داد: در این شرایط حساس کشور و نظام، ما همه در یک سنگر قرار داریم.

وی با بیان اینکه ما در حال حاضر به وحدت ایمانی نیازمندیم و دفاع از امام خود را کم نمی کنیم، افزود: خدا با صابرین است و دشمنان در برابر ملت کم آورده‌اند و آنها نمی توانند در برابر جبهه حق کاری کنند.

فتاح در بخش دیگر سخنان خود وجود شهرستان آستارا برای کشور را یک فضیلت دانست و خاطرنشان کرد: آستارا هیچ موقع برای نظام هزینه ایجاد نکرده، بلکه درآمد هم داشته است.

وی وجود ۱۶۶ شهید گلگون کفن انقلاب را در این شهرستان، مبین ولایتمداری مردم این خطه برشمرد و اضافه کرد: در سالجاری، برابر همین تعداد شهید، ۸۳ نفر از ایتام و مددجویان کمیته به زیارت کربلای معلی و ۸۳ نفر دیگر به زیارت مشهد مقدس اعزام خواهند شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در ادامه از احداث مسکن برای ۱۰۹ مددجوی شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در صورت تأمین زمین برای این افراد، عملیات احداث در سالجاری آغاز خواهد شد.

وی در پایان افزود: در پرداخت تسهیلات به مددجویان کمیته و ازدواج ها، مرزها برداشته شده است و هیچ صفی وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور در جریان این سفر با حضور در منزل تعدادی از مددجویان شهرستان، از نزدیک با مشکلات آنان آشنا شد و دستورات لازم را جهت مرتفع کردن مسایل مرتبط صادر کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید