فاوره: دورتموند چوپ اشتباه‌های خودش را خورد

  • ورزشی
  • شنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ ۹:۴۸
    کد خبر :498924

سرمربی زردپوشان وستفالن عملکرد پراشتباه شاگردانش را دلیل باخت آنها مقابل آگزبورگ دانست.

تیم فوتبال بوروسیا دورتموند، صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس لیگای آلمان شب گذشته (جمعه) در دیداری خارج از خانه از هفته بیست و چهارم رقابت‌ها میهمان آگزبورگ بود و با نتیجه 2 بر یک این بازی را باخت. این نتیجه باعث شد که زردپوشان وستفالن 54 امتیازی بمانند و حالا نزدیکترین تعقیب کننده آنها در جدول، بایرن مونیخ می‌تواند با پیروزی در بازی امشب خود در خانه بوروسیا مونشن‌گلادباخ با دورتموندی‌ها هم‌امتیاز می‌شود.

دورتموند در این مسابقه فرصت‌های مهمی داشت اما از اکثر آنها نتوانست بهره‌ای ببرد و به همین دلیل فراز و نشیب‌هایش در کسب نتیجه ادامه پیدا کرد. شاگردان لوسین فاوره در 5 بازی اخیر خود در بوندس‌لیگا تنها یک پیروزی کسب کرده‌اند.

فاوره پس از بازی به خبرنگاران گفت: من فکر می‌کنم که بازی خوبی انجام دادیم. بر بازی مسلط بودیم و موقعیت‌های فراوانی داشتیم، نزدیک به 5 یا 6 تا که همه آنها عالی بودند. با این حال ما مرتکب اشتباهات ناشیانه‌ای می‌شدیم. اشتباه اول‌مان منجر به گل اول حریف شد و بعد از آن هم در حالی می‌بایست آرامش‌مان را حفظ می‌کردیم، مرتکب اشتباه دیگری شدیم. ما این بازی را واقعاً مفت باختیم. حریف نسبت به ما موقعیت‌های چندانی نداشت. باید این شکست را بپذیریم. به هر حال اتفاقی است که متأسفانه رخ داده.

حتی بازگشت مارکوس رویس از دوره مصدومیت هم نتوانست به دورتموند برای کسب پیروزی کمک کند. او اولین بازی‌اش را از دقیقاً یک ماه پیش و پس از غیبت در 5 هفته بوندس‌لیگا انجام می‌داد.

به گزارش تسنیم ،فاور درباره رویس هم اظهار داشت: ما باید در مورد مارکو رویس احتیاط کنیم. باید حواس‌مان به دقایقی که او در زمین بازی حضور دارد باشد. امشب هم برنامه این بود که از او 60 دقیقه بازی بگیریم. ببینیم که وضعیت جسمانی‌اش برای بازی‌های بعدی چطور می‌شود. امروز نمی‌خواستیم روی او فشار بیاید تا مصدومیتش عود کند. با این حال وضعیتش را زیر نظر خواهیم گرفت تا ببینیم که در بازی‌های بعدی به چه میزان توان حضور در زمین را دارد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید