غیرحضوری شدن مدارس صحت دارد؟

    کد خبر :945506

یوسف نوری، وزیر آموزش و پروش گفت: دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت‌های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است.

وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه هر ساعتی که دانش‌آموزان از درس جا بمانند ضرر کرده‌اند گفت: امروز دشمن در پی غیرحضوری کردن آموزش است. دانش آموز ما در فضای مجازی در هر ثانیه فرصت‌های زیادی برای آموزش را از دست می دهد و برنامه ریزی دشمن بر روی همین مسأله و حضور گسترده دانش آموزان در فضای مجازی جهت فرصت سوزی است.

به نقل از ایسنا، یوسف نوری در دیدار با دانش آموزان برگزیده و نماینده انجمن‌های اسلامی دانش آموزی استان قزوین بیان کرد: محرومیت محدودیت نیست. محرومیت نمی تواند مانع پیشرفت دانش آموزان شود. ما شما را به عنوان حلقه میانی و بچه‌های گام دوم انقلاب می شناسیم. بیانیه‌ای که تمدن نوین اسلامی را محقق می کنند.

نوری عنوان کرد: آموزش و پرورش، پیشران جامعه دانش بنیان است و امروز انتظار جامعه، برتری شما دانش آموزان در تمام عرصه‌های داخلی و بین المللی است. همچنین انتظار می‌رود شما نمایندگان و برگزیدگان دانش آموزی، در مدارس، پیشران گام دوم انقلاب باشید.

وی گفت: علم و پژوهش و اخلاق و معنویت از شاخصه‌های دانش آموز پژوهشگر است. امروز علم و پژوهش ما مورد هدف دشمن قرار گرفته و تعطیلی مراکز علمی ما نشان از این امر دارد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: در حوزه‌های سلول های بنیادین و انرژی های تجدید پذیر و صلح آمیز هسته‌ای و موشک و پرتاب ماهواره جزو برترین کشورهای جهان هستیم. خودکفایی در حوزه گاز را خودمان ایجاد کردیم و امروز به قله‌های بلند موفقیت رسیده‌ایم و این امر موجب نگرانی دشمن است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید