غول بی شاخ و دم جی ام سی سیرا اچ دی AT4X 2024 رونمایی شد

    کد خبر :991966
جی ام سی

به جرات می‌توان جی ام سی را یکی از برترین تولیدکنندگان پیکاپ‌های بزرگ و عضلانی دانست. یکی از محصولات جذاب این برند امریکایی سیرا بوده که به تازگی مدل اچ دی  AT4X 2024 آن رونمایی شد.

بازتاب-پیکاپ جی ام سی سیرا اچ دی  AT4X 2024، خودرویی تنومند بوده که طراحی جسورانه و خشنی به آن داده شد. مدلی که پیشرانه پرتوانی دارد و برای آفرود می‌تواند یک گزینه تمام عیار باشد. زیرا GMC سعی کرده آپشن‌های رفاهی و فنی متعددی را برای این پیکاپ غول پیکر در نظر گیرد.

این مدل جدید نسبت به نسخه قبلی ارتفاع بیشتری دارد زیرا سیستم تعلیق بهتری روی آن سوار شد. سیستم تعلیق مولتی ماتیک تایرهای 35 اینچی را دربرگرفته که برای هر شرایط جاده‌ای آماده است. یک سیستم دیفرانسیل قفل الکترونیکی جدید برای محور عقب تعبیه شده، در حالی که جلو، بازوهای کنترلی بالایی و پایینی جدید نصب شده و به بندهای فرمان ارتقا یافته متصل شده‌اند. برای محافظت از وسایل هنگام خروج از مسیر سخت، یک صفحه لغزنده فولادی بزرگ‌تر از جعبه انتقال محافظت می‌کند. یک صفحه اسکید آلومینیومی هم در جلو نصب شده است.

جی ام سی

برای کمک بیشتر به تمام اجزای ارتقا یافته برای مقابله با زمین‌های سخت، GMC حالت جدید خارج از جاده را به Sierra HD AT4X می‌دهد. این خودروساز درباره جزئیات برنامه‌ریزی سیستم مبهم است و می‌گوید همه چیز از ترمزهای ضد قفل، کنترل‌های پایداری و کشش، پاسخ دریچه گاز و تعویض دنده گیربکس 10 سرعته اتوماتیک آلیسون را تغییر می‌دهد. این پیکاپ هنوز می‌تواند تا 18500 پوند یدک بکشد و با موتور 6.6 لیتری بنزینی یا 6.6 لیتری توربوشارژ دیزل Duramax به فروش می‌رسد. این مدل قادر است قدرت 470 اسب بخاری تولید کند.

برای کسانی که به دنبال آفرود هیجان انگیز هستند، نسخه AEV وجود دارد که در درجه اول یک بسته طراحی بیرونی جذاب به آن می‌بخشد. علاوه بر نشان‌های ویژه، چرخ‌های 18 اینچی مخصوص تریم و سپرهای فولادی جدید با وینچ داخلی و قلاب‌های یدک کش را اضافه می‌کند. همچنین به لطف صفحات لغزنده فولادی، محافظت بیشتری در زیر وجود دارد. AT4X یا AEV Edition را انتخاب کنید، همه مدل‌های دارای یک فضای داخلی Obsidian Rush با چرم، صندلی‌های ماساژور و ویژگی‌های لوکس می‌شوند تا مطمئن شوید که ماجراجویی هاردکور شما حداقل کمی ملایم‌تر می‌شود.

GMC سیرا HD AT4X را در ماه اکتبر معرفی شد. با این حال، قیمت هنوز مشخص نیست. انتظار داریم این مدل پاییز 2023 راهی بازار شود.

 

 

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید