عملکرد تیم ملی راضی کننده بود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۰۹
    کد خبر :614261

مربی تیم ملی بوکس ایران گفت: ملی پوشان کشورمان در رقابتهای جهانی عملکرد راضی کننده ای داشتند و البته در چند مورد نیز حق بوکسورهایمان تضییع شد.

همایون امیری در گفتگو با مهر در خصوص رقابتهای قهرمانی جهان روسیه گفت: رقابتهای جهانی همان طور که از اسمش پیداست سطح بالایی دارد و در این دوره از مسابقات نیز شگفتی های زیادی را شاهد بودیم. بوکسورهای ما نیز عملکرد راضی کننده ای داشتند و البته در چند مورد نیز حق ملی پوشانمان تضییع شد.

وی در خصوص اینکه آیا اعتراض رسمی هم به داوری ها داشتید یا خیر گفت: بله ما اعتراض کردیم و فیلم مبارزات هم بازبینی شد. جالب است که بگویم با وجود اینکه بازبینی فیلم هزینه مالی دارد خود برگزار کننده پس از دیدن فیلم و اینکه حق با ماست هزینه ای از ما نگرفت اما گفت که کاری نمی شود کرد.

امیری افزود: همه مشکل ما نداشتن کرسی بین المللی است و باید برنامه بیشتری برای اخذ کرسی داشته باشیم چرا که تاثیر زیادی روی داوری ها دارد. در مبارزه روزبهانی و شوریان یک داور کانادایی امتیاز بوکسورهای ما را بسیار کم داده بود که همین در شکست نمایندگان کشورمان اثرگذار بود. همه مبارزات بوکسورهای ما را دیدند و کارشناسان بوکس به خوبی نظر می دهند که از نظر فنی نمایندگان ما برتری داشتند.

مربی تیم ملی بوکس در خصوص برخی انتقادات به عملکرد تیم ملی گفت: این منتقدان همیشه هستند در حالی که خودشان با ۹ وزن در رقابتهای آسیایی فقط ۴ برد داشتند و یک برنز کسب کردند. آنها از زمانی که تیم را در اختیار گرفته بودند ۱۲ سفر برون مرزی داشتند و نتیجه شان را هم که دیدیم اما ما فقط سه ماه است که تیم را تحویل گرفته ایم و بیشتر سعی کردیم از لحاظ روحی روانی تیمی را که زیر فشار روانی نابود شده بود به حالت عادی برگردانیم.

وی در خصوص عملکرد احسان روزبهانی عنوان کرد: احسان وزن زیادی کم کرد اما با روحیه و توان فنی بسیار خوبی در مسابقات ظاهر شد. به جرات می توانم بگویم حریف شب اول وی از حریف المپیکش قوی تر بود و حتی مقابل حریف انگلیسی هم خیلی خوب بازی کرد اما داوری ها تمایل به امتیازدهی به طرف مقابل را داشت.

امیری تصریح کرد: حتی منتقدان هم در خلوت خودشان می دانند که نتیجه ما نتیجه بدی نبود. عزیزی گفته بود حالا که ملی پوشان هم حقوق خوب گرفتند و هم جای خوب داشتند باید نتیجه بهتری می گرفتند باید عنوان کنم در گذشته هم همین حقوق بود اما مربیان بین خودشان تقسیم می کردند. یکی ۷ میلیون می گرفت، یکی ۵-۶ میلیون و دیگری ۳ میلیون تومان و چیزی به بوکسورها نمی رسید اما ما این بودجه را بین همه بوکسورها تقسیم کرده ایم.

وی با اشاره به برنامه های آتی تیم ملی عنوان کرد: چند اردوی تدارکاتی برای تیم در نظر گرفته ایم که با توجه به بودجه فدراسیون در این خصوص تصمیم گیری می کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید