لیست ملی پوشان برای حضور در جام جهانی 2022

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ ۰:۵۶
    کد خبر :951624

کارلوس کی‌روش می‌بایست ۲۳ آبان نام ۲۶ بازیکن تیم ملی را برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ به فدراسیون فوتبال جهان معرفی کند.البته ممکن است سرمربی تیم ملی اسامی تیم ملی را زودتر از این مهلت در اختیار فدراسیون فوتبال قرار دهد.

هم اکنون ۱۶ بازیکن در اردوی تیم ملی حضور دارند که از این جمع ۳ بازیکن لژیونر هستند و بقیه از تیم‌های داخلی به اردوی تیم ملی دعوت شده اند. ۱۱ بازیکنی که از رده سنی تیم امید و جوانان به اردوی تیم ملی دعوت شده اند پیش تر به خاطر اردوی مشترک تیم ملی با تیم جوانان بوده و هم چنین اینکه تیم ملی برای بازی دوستانه با تیم جوانان به اندازه کافی بازیکن در اختیار داشته باشد که این بازی دوستانه لغو شد و از سویی بازیکنان رده سنی تیم امید و جوانان برای بعد از جام جهانی و برای جام ملت‌ها مد نظر کارلوس کی‌روش هستند.

با توجه به عملکرد بازیکنان تیم ملی در اردوهای باشگاهی و هم چنین دیدگاه کارلوس کی‌روش به نظر می‌رسد تیم ملی با این لیست راهی دوحه شود. البته این لیست احتمالی تیم ملی است و ممکن است لیست نهایی تیم ملی از سوی سرمربی تیم ملی دستخوش تغییر شود. همان طور که برخی از رسانه‌های خارجی به ترکیب‌های احتمالی تیم ملی در برابر انگلیس اشاره کردند. در حالی که به خوبی می‌دانیم این ترکیب ممکن است دستخوش تغییر شود. لیست احتمالی تیم ملی در جام جهانی دوحه از این قرار خواهد بود.

۱- علیرضا بیرانوند، ۲- سیدحسین حسینی، ۳- مرتضی پورعلی‌گنجی، ۴- روزبه چشمی، ۵- شجاع خلیل‌زاده، ۶- محمدحسن کنعانی‌زادگان، ۷- ابوالفضل جلالی، ۸- وحید امیری، ۹- میلاد سرلک، ۱۰- مهدی ترابی، ۱۱- رامین رضاییان، ۱۲- امید ابراهیمی ۱۳- – مهدی طارمی، ۱۴- کریم انصاری‌فرد، ۱۵- علیرضا جهانبخش، ۱۶- احمد نوراللهی، ۱۷- امیر عابدزاده، ۱۸- سردار آزمون، ۱۹- سامان قدوس، ۲۰- علی قلی‌زاده، ۲۱- سعید عزت‌اللهی، علی کریمی، ۲۲- صادق محرمی، ۲۳- میلاد محمدی، ۲۴- احسان حاج‌صفی، ۲۵- سیدمجید حسینی، ۲۶- امیر حسین حسین زاده

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید