عرضه سری گلکسی اس 22 سامسونگ در دو نسخه برای بازار ایران

    کد خبر :881535

سامسونگ قرار است در ماه آینده میلادی سری گوشی‌های گلکسی اس 22 خود را روانه بازار کند. انتظار می‌رود نسخه‌های مختلف از این گوشی‌ها با دو پردازنده اگزینوس 2200 یا اسنپدراگون 8 نسل 1 روانه بازار شوند.

«بازتاب»؛ مهتاب جهاندار_اما امروز گزارشی منتشر شد که نشان می‌دهد در هر منطقه از جهان این گوشی‌ها قرار است با چه تراشه‌ای عرضه شوند. در این گزارش به صورت ویژه به منطقه خاورمیانه که شامل ایران می‌شود نیز اشاره شده است.

چند روز پیش بود که سامسونگ از نسل جدید از تراشه‌های پردازشی خود یعنی تراشه اگزینوس 2200 با هسته گرافیکی مبتنی بر معماری AMD RDNA 2 رونمایی کرد. در زمان معرفی این تراشه اعلام شد که آن قرار است در بخش مهم و قابل توجهی از سری گوشی‌های گلکسی اس 22 مورد استفاده قرار بگیرد و در کنار تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 وظیفه پردازش و انجام فرامین را عهده دار شود.

اما به نظر می‌رسد مشکلات ایجاد شده در مسیر تولید انبوه تراشه اگزینوس 2200 سبب شده است امسال بخش محدودی از گوشی‌های گلکسی اس 22 این تراشه را در خود جای دهند. گزارشی که امروز از سوی یک منبع خبری منتشر شد نشان می‌دهد که بخش اعظمی از گوشی‌های گلکسی اس 22 قرار است از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره ببرند. خبری که مطمئناً به مذاق بسیاری از طرفداران این سری از گوشی‌های هوشمند خوش خواهد آمد.

در بخش دیگری از این گزارش اعلام شده است که گوشی‌های گلکسی اس 22 عرضه شده در مناطق مختلف قرار است با کدام یک از تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 عرضه شوند.

در این گزارش آمده است که نسخه اگزینوس از سری گوشی‌های گلکسی اس 22 به صورت عمده در بازارهای اروپایی عرضه می‌شوند. همچنین می‌توان این محصولات را در مناطقی همچون آمریکای شمالی و جنوبی، شرق آسیا، جنوب شرق آسیا و اقیانوسیه تنها با تراشه‌های اسنپدراگون 8 نسل 1 یافت. در این گزارش همچنین اعلام شده است که در کشورهای غرب آسیا و خاورمیانه (Middle East) هردو نسخه از این گوشی‌ها عرضه خواهند شد.

به این ترتیب این گزارش نشان می‌دهد که برخلاف سال‌های گذشته، امسال ممکن است سری گوشی‌های جدید گلکسی اس در کشورمان ایران به صورت همزمان همراه با پردازنده‌های اگزینوس و اسنپدراگون عرضه شوند. در سال‌های گذشته این محصولات تنها با تراشه اگزینوس در دسترس کاربران ایرانی قرار گرفته بودند. البته بخش خاورمیانه از قاره آسیا از نظر وسعت و تعدد کشورها گستردگی فراوانی دارد و ممکن است سامسونگ تصمیم بگیرد در محصولات عرضه شده در هر کشور تنها از یک تراشه استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید