عراق حریف خطرناکی خواهد بود،۴۳ سال انتظار زمان زیادی است

  • ورزشی
  • دوشنبه ۱۷ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۳۱
    کد خبر :463034

بازیکن پیشین استقلال گفت: در گروه ما عراق تنها حریف خطرناک خواهد بود و می تواند برای ما درد سر ساز شود.

حنیف عمران زاده در خصوص شروع جام ملت های آسیا و دیدار اول ایران برابر یمن گفت: تیم ملی کشورمان اولین دیدار خود را مقابل یمن برگزار خواهد کرد. خوشبختانه یمن حریف مشکلی برای فوتبال ما نیست و می توانیم به راحتی این دیدار را پشت سر گذاشته و خود را آماده بازی های بعد کنیم.

وی افزود: در گروه ما تنها عراق حریفی خطرناک برای ماست البته نباید ویتنام را دست کم بگیریم چون آنها پیشرفت محسوسی داشته اند اما در مجموع می توانیم به عنوان یکی از تیم های صعود کننده به دور بعد معرفی شویم البته باید تلاش کنیم تا به عنوان سرگروه از گروه خودمان بالا رفته تا در مرحله بعدی به حریفی ساده تر برخورد کنیم.

بازیکن پیشین استقلال ادامه داد: مرحله بعد حریفان سخت تر خواهند بود و کار برای ما مشکل خواهد شد اما با توجه به شرایط تیم ملی و بازیکنان با تجربه ای که کی روش در اختیار دارد این اعتماد و اطمینان به وجود آمده که تیم ملی ایران می تواند از این مرحله به سلامت عبور کند.

عمران زاده در ادامه خاطرنشان کرد: متأسفانه چندین دوره از جام ملت ها در مرحله حذفی از گردونه رقابت ها کنار رفتیم اما امیدوارم این بار این مرحله را به سلامت پشت سر گذاشته و جزء چهار تیم نهایی در جام ملت ها باشیم.

بازیکن پیشین استقلال افزود: حریفان سرسختی همچون کره، ژاپن، استرالیا و حتی عربستان می توانند سد راه ما باشند اما با وحدت و همدلی که بین بازیکنان ما و کادر فنی وجود دارد این مرحله را پشت سر می گذاریم تا به فینال این مسابقات راه پیدا کنیم.

وی در مورد انتظار مردم از تیم ملی اظهار داشت: ۴۳ سال انتظار کمی نیست؛ با توجه به اینکه کی روش نزدیک به ۸ سال است که در فوتبال ما حضور دارد و کاملاً با فرهنگ و خصوصیات اخلاقی بازیکنان آشناست، این امیدواری در بین مردم به وجود آمده تا تیم ملی کشورمان بتواند به قهرمانی دست یابد. البته کار بسیار سخت است اما دور از دسترس نیست.

بازیکن پیشین استقلال در پایان خاطرنشان کرد: درست است که تیم هایی چون کره، ژاپن و استرالیا، سالهاست که با سرمایه گذاری و برنامه ریزی همیشه موفق عمل کرده اند اما ایرانی ها یک استثنا در دنیا هستند و می توانند کارهای سخت را به راحتی آسان کرده و در این جام بازیکنان ما قهرمانی را از آن خود کنند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید