آرای جدید کمیته انضباطی صادر شد

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ ۱۵:۵۵
    کد خبر :1044308
آرای جدید کمیته انضباطی صادر شد

کمیته انضباطی آرای جدید خود را صادر کرد.

دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال در معوقه هفته پنجم برگزار شد.

براین اساس،باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا از سوی تماشاگرانشان هر کدام جداگانه به سه میلیارد جریمه نقدی و یک جلسه از محرومیت از حضور تماشاگران در مسابقه رسمی محروم شدند. این رای قابل تجدید نظر است.

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.
علی سامره، سرپرست تیم استقلال به به دلیل نشر اکاذیب نسبت به ارکان فدراسیون و باشگاه حریف به ۲ میلیارد ریال جریمه نقدی ‌و یک جلسه محرومیت تعلیقی به مدت ۶ ماه محکوم شد.این رای قابل تجدید نظر است.

علی شاجانی،ماساژور تیم استقلال به دلیل نقض مقررات و تحریک تماشاگران حریف دو جلسه از همراهی تیم خود محروم شد و باید ۲۶۰ میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند. این رای قابل تجدید نظر است.

در خصوص گزارش مقامات رسمی علیه باشگاه ذوب آهن و استقلال تهران در خصوص بازی دوتیم در تاریخ 4/9/1402 از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال در هفته یازدهم در ورزشگاه فولادشهر اصفهان مبنی بر پرتاب اشیاء و استفاده از مواد آتش زا و دود زا توسط تماشاگران منتسب به باشگاه ذوب آهن و استفاده از شعارهای موهن و شکستن صندلی از سوی تماشاگران منتسب به باشگاه استقلال و همچنین بدرفتاری سرمربی تیم‌ استقلال آقای جواد نکونام در قبال مقامات غیر رسمی مسابقه باتوجه به مجموع اوراق و محتویات پرونده از جمله گزارش های نماینده فدراسیون ، ناظر انضباطی و هیأت فوتبال استان اصفهان تخلفات انتسابی محرز و مسلم تشخیص و مستند به مواد 50 ، 54 ، 71 و 86 مقررات انضباطی حکم بر محکومیت باشگاه های ذوب آهن به پرداخت هریک مبلغ 51 میلیون تومان جریمه نقدی و آقای جواد نکونام به پرداخت مبلغ 200 میلیون تومان جریمه نقدی صادر می گردد که باتوجه به صدور حکم یک جلسه محرومیت تعلیقی طی دادنامه شماره 1283 مورخ 8/8/1402 در صورت قطعیت محکومیت موضوع این دادنامه محرومیت تعلیقی مذکور نیز اجرا خواهد شد.

در خصوص شکایت باشگاه اسقلال تهران از سازمان لیگ فوتبال ، هیأت فوتبال استان اصفهان و باشگاه ذوب آهن در رابطه با رفتار فیلمبردار مسابقه مذکور باتوجه به محتویات پرونده و بلحاظ عدم احراز وقوع تخلف و در خصوص شکایت این باشگاه از فیلمبردار مذکور به نام آقای جواد عابدین به دلیل عدم شمول مقررات انضباطی نسبت به ایشان در مجموع مستند به ماده 95 مقررات انضباطی حکم بر رد شکایت صادر می گردد.
آرا صادره تماماً ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف می باشد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید