عاملان قتل 3 زن اعدام شدند

  • حوادث
  • پنجشنبه ۴ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۱۶
    کد خبر :1029077
عاملان قتل 3 زن اعدام شدند

دو زندانی که به اتهام قتل سه زن به مجازات مرگ محکوم شده بودند سحرگاه دیروز در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شدند.

یکی از محکومان مرد جوانی بود که ظهر دوشنبه ۳۰ مهرسال 97 همراه دوستش وارد خانه‌ای در خیابان نامجو تهران شده و دو زن را به قتل رسانده بود. جنایت در طبقه اول خانه‌ای قدیمی رخ داده بود و دو زن 40 و 25 ساله قربانی این جنایت بودند. کارآگاهان جنایی در تحقیقات دریافتند افراد زیادی به این خانه رفت‌و‌آمد داشته‌اند که در نهایت مأموران به رد پای دو پسر جوان به نام‌های حمید و محمود رسیدند و چندی بعد دو متهم در آذربایجان غربی بازداشت شدند.

عامل اصلی این جنایت گفت: مدتی قبل در گروه تلگرامی با مقتول که زنی 40 ساله بود آشنا شدم مدتی بعد او از من پول گرفت و طلبم را پس نمی‌داد تا اینکه به قصد سرقت با دوستم وارد خانه‌اش شدم اما آن روز زن دیگری هم در خانه‌اش بود که ابتدا او را به قتل رساندم و بعد هم میهمانش را کشتم و با دوستم فرار کردیم.
مرد جوان و همدستش پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفته و با درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. سال گذشته مرد جوان پای چوبه دار رفت اما موفق شد از اولیای دم مهلت بگیرد. با پایان این مهلت، محکوم به قصاص سحرگاه روز گذشته در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شد.

دومین مردی که صبح دیروز در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شد، مرد جوانی بود که 8 خرداد سال 1400 دختر مورد علاقه‌اش را در غرب تهران به قتل رساند. عامل جنایت در تحقیقات اولیه گفت: من عاشق این دختر بودم و می‌خواستم با او ازدواج کنم اما بعد از مدتی رفتارهایش مشکوک شد و احتمال دادم که به من خیانت می‌کند. به همین دلیل یک ردیاب را مخفیانه در خودرواش جاساز کردم تا رفت‌ وآمدهایش را زیر نظر داشته باشم. روز حادثه وقتی متوجه شدم به خانه مرد غریبه‌ای رفته عصبانی شدم و او را با چاقو زدم، اما خیلی زود پشیمان شدم ولی دیگر دیر شده بود.

متهم پس از تکمیل تحقیقات در دادگاه کیفری به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد. با تأیید این حکم در دیوانعالی کشور، روز گذشته مرد جوان در زندان قزل حصار به دار مجازات آویخته شد.

روزنامه ایران

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید