طی دو روز آینده محور کندوان مسدود می‌شود

    کد خبر :842561

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به کاهش دید در ارتفاعات سه محور مازندران، گفت: طی دو روز آینده از ساعت ۸ تا ۱۷ محور کندوان مسدود می‌شود.

هادی عبادی امروز درباره آخرین وضعیت آمد و شد خودروها در محورهای مازندران در گفت‌‌وگو با فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: درحال حاضر آمد و شد خودروها در تمامی محورهای استان مازندران به‌صورت عادی و روان است.

وی افزود: از لحاظ جوی شاهد بارش‌های پراکنده در محورهای ساحلی مازندران هستیم و همچنین در ارتفاعات محورهای گدوک سوادکوه ، ولی‌آباد کندوان و کیاسر شاهد کاهش دید هستیم.

سرپرست پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان ساعت ۱۷ امروز بازگشایی شد، اضافه کرد: این محدودیت از ساعت ۸ تا ۱۷ روزهای دوشنبه و سه‌شنبه هفته‌جاری نیز مسدود می‌شود.

عبادی با اعمال اینکه اعمال محدودیت‌های کرونایی و کنترل خودروها با جدیت بیشتری دنبال می‌شود، اضافه کرد: در راستای اجرای این طرح جلوی خودروهای غیربومی بدون مجوز گرفته می‌شود که در ۲۴ ساعت گذشته یک‌هزر و ۳۹۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۳۸۵ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی در پایان با تاکید بر پرهیز از ترددهای غیرضروری به‌ویژه در مسیرهای کوهستان‌های مازندران، خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۰۶هزار و ۴۷۶ دستگاه خودرو اعمال قانون و ۷۷هزار و ۷ دستگاه خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید