طرح های جدید بانک مرکزی برای وام ازدواج و فرزندآوری

    کد خبر :1045449
بانک+مرکزی (1)
بانک مرکزی به منظور تسریع در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند و کاهش صف متقاضیان این تسهیلات دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و رسالت را به بانک های عامل پرداخت کننده اضافه کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی، بنابر دستور ریاست محترم جمهوری و تاکید رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر تسریع اعطای تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و فرزند و لزوم کاهش صف متقاضیان در یافت این تسهیلات بانک مرکزی تمهیداتی اندیشید که علاوه بر اعطای تسهیلات سهمیه های ابلاغی ، بانک های عامل به منظور کاهش متقاضیان در صف نسبت به پرداخت 125 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 110 هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه فرزند مازاد بر سهمیه های قبلی تا پایان سال جاری اقدام کنند.

همچنین در طرح جدید بانک مرکزی بانک های قرض الحسنه مهر و رسالت نیز که در سال جاری عامل پرداخت این نوع تسهیلات نبودند نیز در سامانه ازدواج و فرزند بانک مرکزی فعال شده و امکان ثبت نام متقاضیان در این دو بانک نیز فراهم شده است.

لازم به ذکر است تا پایان روز 11 دی ماه 130 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه ازدواج و 35 هزار میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه فرزند توسط شبکه بانکی به متقاضیان پرداخت شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید