طراح پوستر جشنواره‌ی تئاتر فجر کیست؟

    کد خبر :174011

سیامک فیلی زاده ـ هنرمند گرافیست ـ طراح پوستر و هویت بصری و تبلیغات سی و ششمین جشنواره تئاتر فجر شد.

به گزارش ایسنا،مهدی رضاخانی، مدیر هنری سی و ششمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، با اشاره به رویکرد هنری این دوره از جشنواره گفت:در این دوره از جشنواره که عنوان «جشن گفت و گوی تئاتر ایران» را به همراه دارد، بر جذابیت بصری، گستردگی مخاطبان تئاتر و هماهنگی بصری پوسترها و کلیه مواد تبلیغی جشنواره توجه ویژه داشتیم.

رضاخانی در مورد انتخاب گرافیست این دوره از جشنواره تصریح کرد: برای پرهیز از هرگونه شتابزدگی در انتخاب گرافیست جشنواره، رایزنی‌ها و مذاکرات اولیه را از حدود تیرماه آغاز کردیم و سرانجام با سیامک فیلی زاده توافق کردیم.

وی افزود: فضای گرافیکی این دوره از جشنواره ، فضایی متفاوت خواهد بود. طراحی‌ها انجام شده و به تصویب رسیده است. اما به دلیل نوع ارایه، مراسم رونمایی برگزار نخواهد شد.

سیامک فیلی زاده، گرافیست، طراح و هنرمند عرصه هنرهای بصری در سال 1349 در تهران متولد شد. او دیپلم هنرش را در سال 69 گرفت و در سال 1374 در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد تهران در رشته طراحی گرافیک فارغ‌التحصیل شد.

او از سال 1367 فعالیت حرفه‌ای خود را آغاز کرد و تاکنون در زمینه‌های مختلف طراحی، تبلیغات، برندسازی و هنرهای بصری فعالیت کرده است.

او به عنوان کارگردان هنری و طراح گرافیک با تعدادی از موسسه‌های بزرگ و فستیوال‌های بین المللی همکاری کرده و جوایز متعددی را برای طراحی پوسترها و کتاب‌ها دریافت کرده است. پس از نمایشگاهی که در سال 2008، با نام «رستم 2 – بازگشت»، برگزار کرد، به ندرت به کار گرافیکی پرداخت و بیشتر روی هنرهای بصری متمرکز شد.

فیلی‌زاده چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در تهران، نیویورک، لس آنجلس، ریو د ژانیرو، لندن، شیکاگو، دهلی نو، سویس و ژاپن برگزار کرده و مجموعه‌ای از آثار او نزد موزه‌های لس‌آنجلس کانتی، متروپولیتن و مجموعه داران شخصی نگهداری می شود.

به گزارش ایسنا،هنوز پوستر جشنواره‌ی تئاتر فجر رونمایی نشده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید